Ik ben het met Terdo eens. Ik vind helemaal niet dat de moderators te weinig online zijn. Ze zijn allemaal bijna dagelijks op het ZTSF te vinden, en het is nog nooit gebeurt dat een situatie met een spammer uit de hand liep. Er werd altijd op tijd ingegrepen.
En wat mezelf betreft, ik ben misschien niet zo actief op het forum, maar ik werk hard genoeg achter de schermen aan een gloednieuw deel van het ZTSF. Maar daarover binnekort meer. Forget the crew... Follow the rules!
Datum: Woensdag, 16 Nov 2011, 20:02 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
het zit mij dwars dat er zoveel leden zijn die aanmelden voor ztao die er vervolgens niets mee doen. het zijn wel zowat altijd nieuwe leden(komen één keer online en dat was het), die volgens mij de betekenis en de werking ervan nog niet kennen ...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
eeuh ik had wel wat uitgezocht voor ik met ztao begon, dus ik wist wel al wat meer...(maar natuurlijk nog wel niet alles)
maar ik bedoel dus dat er zo'n +-20 showrooms minder zijn dan inschrijvingen(als ik goed tel) en dat zijn dan de leden die een dag online zijn geweest en daarna niet meer online komen
Ik denk dat ik het niet helemaal snap. Er staan dus een hoop leden op de ZTAO ledenlijst die niet/niet meeractief zijn of nooit actief geweest zijn... nou en? Je hebt die ledenlijst toch nergens voor nodig? Ik snap wel wat jullie bedoelen, maar ik zie het probleem niet helemaal. Waarom zit dit jullie precies dwars? Forget the crew... Follow the rules!
Er staan dus een hoop leden op de ZTAO ledenlijst die niet/niet meeractief zijn of nooit actief geweest zijn... nou en?
met leden die niet meer actief zijn, geen probleem hoor. Maar ik vindt dat de leden die 'nooit actief' zijn geweest dan beter een gewone Showroom maken,... ipv een ZTAO.
Quote (Erry2000)
Je hebt die ledenlijst toch nergens voor nodig?
Daar heb je eigenlijk wel een punt...
Quote (Erry2000)
Waarom zit dit jullie precies dwars?
Voor mij: ik vind het persoonlijk een beetje 'dom' als je het zo zegt, dat iedereen direct een ztao kan aanmaken,... zonder dat ze weten wat ze er eigenlijk mee moeten doen, of wat het is.
Ik snap je punt wel, maar ik ben van mening dat dit probleem zo klein is dat het de moeite van het oplossen niet waard is. Een oplossing zou zijn om een soort proeftijd te stellen van een week. Doe je in je eerste week na je inschrijving niks met je ZTAO, dan word je uit de lijst verwijderd. Maar je moet begrijpen dat de ZTAO nu al veel administratiewerk is. Deze regel zou weer extra administratiewerk opleveren, om een probleem op te lossen dat in mijn ogen niet echt een probleem is.
Wij, als crew, zien dit soort zaken (want er zijn nog meer voorbeelden te bedenken van dit soort 'problemen') ook wel, maar je moet af en toe ook afwegingen maken. Ik denk dat we onze tijd beter kunnen steken in het oplossen van de echte problemen, en het werken aan nieuwe opties op de site. Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Erry2000, ja, dat heb je wel gelijk. Want ik begrijp dat dat veel administratief werk op zal leveren. Maar aangezien ik niet lid ben van ZTAO, heb ik er dus geen last van. Maar ik begrijp het punt wel. Maar meer leden, is toch juist leuker?