We willen het eens goed omgooien, en meer leden het meer naar hun zin maken hier op het ZTSF. Maar om dit goed te kunnen, moeten we wel weten wat jullie dwars zit. Laat dat hier achter. Uiteraard mogen ideeën ook worden gegeven!! Het gaat over het gehele ZTSF (ook Wereld en ZTAO).
Er zijn 2 regels!! 1. We houden het netjes naar elkaar toe. 2. Probeer te onderbouwen, en duidelijk te zijn.
Datum: Donderdag, 03 Maa 2011, 16:31 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja de wereld wat meer actiever maken. Met bijvoorbeeld meer contest tussen de werelddelen zelf maar wel georganiseerd door de crewleden van ZTSF. Want nu komt er niks van terecht en bloedt de wereld een beetje dood en dat is zonde. Want daarvoor hebben we het niet opgericht en daarom was ik het mee eens om 1 van de crewleden hoofdmember van een groep te maken. Dus, misschien moet dat alsnog. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik ben het met lara eens dat de werelddelen een beetje stil vallen. Er was beloofd dat er een contest tussen de werelddelen zal plaatsen vinden. Deze is er nooit geweest alleen in de werelddelen zelf. Verder vind ik het bij ztao dat het langzaam uitsterft misschien is het handig voor wat vernieuwing? Daarnaast is die nieuwe adoptielijst wel goed, maar krijgen nu mensen niet te snel te veel dieren?
Als laatste heb ik nog een verbeterpuntje. Tegenwoordig is een andere site in trek onder de mensen. Iedereen vertrekt hier en gaat daar heen, wil je dat niet tegen gaan?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
ZTAO: Wat mij dwarszit is dat veel mensen hebberig zijn bij de ZTAO. Dit maakt het moeilijk voor nieuwe leden die nog niet snappen hoeveel dieren waard zijn Enz. Ik heb nog geen idee wat je daar aan kan doen.. De adoptielijst is inderdaad verbetert, maar is is nog iets wat iets dwarszit in de ZTAO, kan ik even niet op komen, behalve dit bovengenoemde..
Wereld: De werelddelen vallen inderdaad ook stil. Battle tussen de werelddelen is zo ongeveer noodzakelijk hier.
ZTC: En misschien kunnen we iets doen met de ZTC, misschien wel een contest in verband daarmee ofzo..?
Contests: Gewoon, lekker vaak contests organizeren, verzin iets leuks, doe eens gek!
Member van het Seizoen: Dit is dood, maar waarom? Leden vinden dit leuk! Hier gaan ze dan ook hun best voor doen. Ik zou zeggen, Haal 't terug.
ik heb nog wel een toevoeging. We hebben nu bij de ZTAO die samenwerkingsverbonden en fokprogramma's. Ik vind het een leuk initiatief alleen ik heb het idee dat je er alleen in komt als je bekend ben en mensen weten wat je wilt daarnaast ontstaan er steeds meer en kan je als nieuweling alleen nog maar *normale* dieren hebben weinig laten je namelijk toe.
Ik ben het met diertjee eens dat weinig leden weten wat de echte waarde is van een dier in ZTAO
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik vind dat de courant nog wat actiever mag. Er staan al 2 weken geen nieuwe berichten in. En Tigerkeeper zei dat mijn idee van showroom van de maand erin kwam, dat is ook nog steeds niet.
Haal Member van het seizoen terug. Dat vindt men leuk!
De crew wordt ook wat inactief. Lara, Erry en Terdo zijn veel minder online de laatste tijd.
Bericht veranderd door: IK - Zaterdag, 04 Jun 2011, 15:15
Datum: Donderdag, 10 Nov 2011, 17:57 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
je bent niet de enige hoor aurlord ik was het al beu,was de eerste die het opviel dat er iets niet klopte... heb toen ook het topic gemaakt dus je spreekt voor zowat iedereen denk ik
@ IK, ik vind lara en tedro nog wel mee vallen hoor, maar erry is inderdaad niet vaak online...
ik vind het ook jammer dat ztsf wereld eigenlijk gewoon stil ligt
@ Aurlord, Ik wil toch even tegenspreken ik ben elke dag minimaal 1x online meestal wel vaker maar post dan niks. Lara is ook iedere dag online. Erry is geen moderator maar technisch medewerker dus waarom zou hij altijd online moeten zijn. En wij doen ook wel is wat anders behalve achter de pc zitten. (niet boos bedoeld hoor maar het irriteert me gewoon) <_< Always look on the bright side of life!