Vertel alles wat je dwars zit!!
krieke668
Datum: Maandag, 21 Nov 2011, 17:34 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
Quote (NielsGuchelaar )
Maar meer leden, is toch juist leuker?
maar het zijn niet echt leden,... zie bovenstaande berichten... @ Erry2000 , dat het niet zo'n een belangrijk probleem is dat begrijp ik wel... (ben beniewd naar de nieuwe opties )
Bericht Quote (NielsGuchelaar )
Maar meer leden, is toch juist leuker?
maar het zijn niet echt leden,... zie bovenstaande berichten... @ Erry2000 , dat het niet zo'n een belangrijk probleem is dat begrijp ik wel... (ben beniewd naar de nieuwe opties ) Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 21 Nov 2011 om 17:34
NielsG
Datum: Dinsdag, 22 Nov 2011, 08:15 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het altijd heel irritant als berichten aan elkaar vast worden geplakt.Added (22 Nov 2011, 07:15) --------------------------------------------- Zoals dit!
Bericht Ik vind het altijd heel irritant als berichten aan elkaar vast worden geplakt.Added (22 Nov 2011, 07:15) --------------------------------------------- Zoals dit!
Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 22 Nov 2011 om 08:15
Erry2000
Datum: Dinsdag, 22 Nov 2011, 13:37 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
@ NielsGuchelaar , weet je dat die automatische edit bij de ZTSF Awards 2009 is gekozen tot beste ZTSF optie? Als je wel eens op andere forums komt, zie je dat heel veel sites last hebben van nieuwe leden die dubbelposten. Door de automatische edit kun je simpelweg niet dubbelposten. Zo behoeden we nieuwe leden voor deze fout, en voorkomen we de discussies rondom de lastige dubbelpostregel. (Leden die de actieve tijd van ZT.NL nog meegemaakt hebben zullen ongetwijfeld snappen wat ik bedoel.) Ik vraag me trouwens af wat je er zo vervelend aan vind?
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht @ NielsGuchelaar , weet je dat die automatische edit bij de ZTSF Awards 2009 is gekozen tot beste ZTSF optie? Als je wel eens op andere forums komt, zie je dat heel veel sites last hebben van nieuwe leden die dubbelposten. Door de automatische edit kun je simpelweg niet dubbelposten. Zo behoeden we nieuwe leden voor deze fout, en voorkomen we de discussies rondom de lastige dubbelpostregel. (Leden die de actieve tijd van ZT.NL nog meegemaakt hebben zullen ongetwijfeld snappen wat ik bedoel.) Ik vraag me trouwens af wat je er zo vervelend aan vind?Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 22 Nov 2011 om 13:37
NielsG
Datum: Dinsdag, 22 Nov 2011, 16:49 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Nee laat maar. Maar het is soms irritant, dat waarin een topic waar een week niet gepost is, en jij post daar. En je hebt niet door dat jij de laaste poster was. Dat dat aan elkaar komt. Dat er bijvoorbeeld een tijdslimiet komt. Maar het is niet echt erg. Vergeet het maar gewoon.
Bericht Nee laat maar. Maar het is soms irritant, dat waarin een topic waar een week niet gepost is, en jij post daar. En je hebt niet door dat jij de laaste poster was. Dat dat aan elkaar komt. Dat er bijvoorbeeld een tijdslimiet komt. Maar het is niet echt erg. Vergeet het maar gewoon. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 22 Nov 2011 om 16:49
Aurlord
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 16:53 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ Erry2000 , ik heb ook dat gezeur op ZT.nl gezien ja. Vervelend. Aurlord
Bericht @ Erry2000 , ik heb ook dat gezeur op ZT.nl gezien ja. Vervelend. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 23 Nov 2011 om 16:53
Dyly
Datum: Donderdag, 19 Apr 2012, 13:06 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik heb een vraagje: Ik heb op dit forum al wat berichtjes neergezet, maar in mijn 'info kolom' naast deze post blijft altijd maar staan dat ik nog maar 3 berichten heb. Hoe kan dit? Of zie ik het verkeerd? Zijn berichten misschien helemaal geen posts? Laat maar ik heb het al door
Zoo geweldig!!!
Bericht veranderd door: Dyly - Donderdag, 19 Apr 2012, 13:07
Bericht Ik heb een vraagje: Ik heb op dit forum al wat berichtjes neergezet, maar in mijn 'info kolom' naast deze post blijft altijd maar staan dat ik nog maar 3 berichten heb. Hoe kan dit? Of zie ik het verkeerd? Zijn berichten misschien helemaal geen posts? Laat maar ik heb het al door Bericht getypt door - Dyly Toegevoegd op 19 Apr 2012 om 13:06
thomvonder
Datum: Donderdag, 19 Apr 2012, 15:26 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
@ Dyly , Niet in elk topic tellen je posts mee
Bericht @ Dyly , Niet in elk topic tellen je posts mee Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 19 Apr 2012 om 15:26
Dyly
Datum: Dinsdag, 24 Apr 2012, 19:48 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Aha!
Zoo geweldig!!!
Bericht Aha! Bericht getypt door - Dyly Toegevoegd op 24 Apr 2012 om 19:48