ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
De makers van REY doen hartstikke goed hun best en maken geweldige dingen en allerlei objecten die wij eigenlijk missen in zootycoon 2. Die ook de dierentuin verfraaien en daar draait het toch om. En ook makkelijk hokken voor de dieren waarin de dieren zich ook lekker voelen. Daarom wil ik iedereen die aan REY meedoet even het in het zonnetje zetten en bedanken voor al hun inspanningen en al hun werk wat ze nu doen en in de toekomst. Want volgens mij komen er nog heel wat mooie en prachtige dingen aan!! Dus, REY Groep, goed gedaan en ga zo door!! Groetjes van Laraatje en een prettig weekend! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ik wil Raymond met dit topic bedanken voor de hulp die hij me gisteren heeft gegeven. dus bij deze: -bedankt raymond voor het helpen met de zoopedia -bedankt raymond met het helpen voor de rest van mijn download -bedankt raymond voor het uploaden van mijn download -bedankt raymond voor mijn designers corner -bedankt raymond voor dit geweldige forum, waar vanalles op te doen is.
al met al, je hebt gigantisch veel gedaan, en dit is mijn enige manier om je te bedanken.
om de rest in het zonnetje te zetten: de crew doet het hier echt goed, en de overige leden wil ik bedanken dat ze me op zt.nl gesteund hebben met mijn virus. ik ben er nu helemaal vanaf.
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
De makers van REY doen hartstikke goed hun best en maken geweldige dingen en allerlei objecten die wij eigenlijk missen in zootycoon 2. Die ook de dierentuin verfraaien en daar draait het toch om. En ook makkelijk hokken voor de dieren waarin de dieren zich ook lekker voelen. Daarom wil ik iedereen die aan REY meedoet even het in het zonnetje zetten en bedanken voor al hun inspanningen en al hun werk wat ze nu doen en in de toekomst. Want volgens mij komen er nog heel wat mooie en prachtige dingen aan!! Dus, REY Groep, goed gedaan en ga zo door!! Groetjes van Laraatje en een prettig weekend!
Ik ben blij te horen dat je onze downloads mooi vind, en waardeer dit topic zeer.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
He compy kijk eens naar de datum. Dit heet bumpen. Dus, ik sluit hierbij dit topic en als je iets nuttigs wilt toevoegen aan dit topic, dan pb mij of een ander lid van ztsf maar. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Hartelijk bedankt, je doet me blozen zowat Wel vind ik het aardig. Onze crew doet zijn/haar uiterste best hier, en ik ben zelf ook uitermate tevrede. Maar nooit zou dit forum zo zijn geworden, als er geen leden waren geweest. Dus ik wil eigenlijk ieder lid op dit forum (dat niet gebanned is wegens teveel spammen ) bedanken