Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Algemeen bedank topic.
egbert
Datum: Vrijdag, 20 Nov 2009, 19:29 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger

het zelfde als laraatje2008 zegt echt top first specool thumb up v victory wow
Berichthet zelfde als laraatje2008 zegt echt top first specool thumb up v victory wow

Bericht getypt door - egbert
Toegevoegd op 20 Nov 2009 om 19:29
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 20 Nov 2009, 19:29 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja bedankt Yvan. Jij bent gewoon een goede designer en jij mag gewoon heerlijk doorgaan met creaties maken!! En inderdaad zonder leden bestaan dit forum niet en internationaal gaat het ook heerlijk!!
En Raymond is gewoon een topper!! Wat hij voor dit forum doet en achter de schermen aan werkt, dat wil je niet weten en wat er nog allemaal gaat veranderen. Raymond is een toppertje, samen met Errol!! Groetjes van Laraatje B)

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa bedankt Yvan. Jij bent gewoon een goede designer en jij mag gewoon heerlijk doorgaan met creaties maken!! En inderdaad zonder leden bestaan dit forum niet en internationaal gaat het ook heerlijk!!
En Raymond is gewoon een topper!! Wat hij voor dit forum doet en achter de schermen aan werkt, dat wil je niet weten en wat er nog allemaal gaat veranderen. Raymond is een toppertje, samen met Errol!! Groetjes van Laraatje B)

Bericht getypt door - Laraatje2008
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 20 Nov 2009, 19:29 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ RaptorV

! LET OP !
Bumpen is verboden tenzij je ECHT iets aan het topic toe voegt, bij deze is dit topic N U gesloten!!!

Raymond (Site-admin)

Bericht@ RaptorV

! LET OP !
Bumpen is verboden tenzij je ECHT iets aan het topic toe voegt, bij deze is dit topic N U gesloten!!!

Raymond (Site-admin)

Bericht getypt door - raymondhoek
KumariKat
Datum: Vrijdag, 20 Nov 2009, 19:29 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

I would also like to say thanks for the help that I needed earlier today, so thanks!! :D

Peace Love Happiness
BerichtI would also like to say thanks for the help that I needed earlier today, so thanks!! :D

Bericht getypt door - KumariKat
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 20 Nov 2009, 19:29 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Quote (TigerKeeper)
Raymond, ik wil je hartelijk bedanken, want door jou kan ik nu ook downloads zonder self-installers in mijn spel plaatsen!
Door jou fantastiche begrijpbare uitleg via MSN heb ik nou eindelijk haast de mooiste downloads ooit in mijn spel, zonder self-installers!
Hartelijk bedankt, ik kan nu prachtige zoo's gaan bouwen!
Frank (TigerKeeper)
PS: Stuur de downloads nog wel even extra voor de deelzoo
PSS: Ik heb nog nieuws voor de fans van mijn oude zoo 'SeBeK', door deze downloads krijgt hij een make-over, en we laten Tigrisia nog even in de wachtlijst staan!

Bericht
Quote (TigerKeeper)
Raymond, ik wil je hartelijk bedanken, want door jou kan ik nu ook downloads zonder self-installers in mijn spel plaatsen!
Door jou fantastiche begrijpbare uitleg via MSN heb ik nou eindelijk haast de mooiste downloads ooit in mijn spel, zonder self-installers!
Hartelijk bedankt, ik kan nu prachtige zoo's gaan bouwen!
Frank (TigerKeeper)
PS: Stuur de downloads nog wel even extra voor de deelzoo
PSS: Ik heb nog nieuws voor de fans van mijn oude zoo 'SeBeK', door deze downloads krijgt hij een make-over, en we laten Tigrisia nog even in de wachtlijst staan!

Bericht getypt door - raymondhoek
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 17 Aug 2010, 09:25 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Kassa Medewerker

ik wil raymond bedanken voor deze site en alle hulp die hij me heeft gegeven
dus bedankt raymond :D
kevin

Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Berichtik wil raymond bedanken voor deze site en alle hulp die hij me heeft gegeven
dus bedankt raymond :D
kevin

Bericht getypt door - ikbenkevin
Toegevoegd op 17 Aug 2010 om 09:25
tjalf
Datum: Donderdag, 21 Okt 2010, 16:42 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Ik wil Raymond graag bedanken voor deze prachtige site, en natuurlijk alle andere moderators, designers en noem maar op.
Ze hebben er samen (vind ik) de beste nederlandse zoo tycoon site van gemaakt, en eigenlijk niet alleen de nederlandse...

BerichtIk wil Raymond graag bedanken voor deze prachtige site, en natuurlijk alle andere moderators, designers en noem maar op.
Ze hebben er samen (vind ik) de beste nederlandse zoo tycoon site van gemaakt, en eigenlijk niet alleen de nederlandse...

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 21 Okt 2010 om 16:42
Rolo
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 22:42 | Bericht # 18   
Rolo 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik wil graag alle Designers bedanken voor hun grote werk! Dankzij hun is Zoo Tycoon een topspel!
BerichtIk wil graag alle Designers bedanken voor hun grote werk! Dankzij hun is Zoo Tycoon een topspel!

Bericht getypt door - Rolo
Toegevoegd op 06 Jan 2011 om 22:42
caspar1995
Datum: Donderdag, 20 Okt 2011, 11:35 | Bericht # 19   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

ik vind eigelijk werl dat ik een prijs verdien voor degene die steeds net geen award heeft gehaalt - award :)

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtik vind eigelijk werl dat ik een prijs verdien voor degene die steeds net geen award heeft gehaalt - award :)

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 20 Okt 2011 om 11:35
NielsG
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 08:57 | Bericht # 20   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ik wil heel graag Laraatje2008 bedanken, door haar zou het forum ongeveer instorten, ze houdt nieuwe leden in de gaten en leden die langer lid zijn betrapt ze soms ook nog wel. Door haar blijft het forum schoon. Bedankt Lara, bedankt!

BerichtIk wil heel graag Laraatje2008 bedanken, door haar zou het forum ongeveer instorten, ze houdt nieuwe leden in de gaten en leden die langer lid zijn betrapt ze soms ook nog wel. Door haar blijft het forum schoon. Bedankt Lara, bedankt!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 08:57
Search:

Hosted by uCoz