ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja bedankt Yvan. Jij bent gewoon een goede designer en jij mag gewoon heerlijk doorgaan met creaties maken!! En inderdaad zonder leden bestaan dit forum niet en internationaal gaat het ook heerlijk!! En Raymond is gewoon een topper!! Wat hij voor dit forum doet en achter de schermen aan werkt, dat wil je niet weten en wat er nog allemaal gaat veranderen. Raymond is een toppertje, samen met Errol!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Raymond, ik wil je hartelijk bedanken, want door jou kan ik nu ook downloads zonder self-installers in mijn spel plaatsen! Door jou fantastiche begrijpbare uitleg via MSN heb ik nou eindelijk haast de mooiste downloads ooit in mijn spel, zonder self-installers! Hartelijk bedankt, ik kan nu prachtige zoo's gaan bouwen! Frank (TigerKeeper) PS: Stuur de downloads nog wel even extra voor de deelzoo PSS: Ik heb nog nieuws voor de fans van mijn oude zoo 'SeBeK', door deze downloads krijgt hij een make-over, en we laten Tigrisia nog even in de wachtlijst staan!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
ik wil raymond bedanken voor deze site en alle hulp die hij me heeft gegeven dus bedankt raymond kevin Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik wil Raymond graag bedanken voor deze prachtige site, en natuurlijk alle andere moderators, designers en noem maar op. Ze hebben er samen (vind ik) de beste nederlandse zoo tycoon site van gemaakt, en eigenlijk niet alleen de nederlandse...
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 08:57 | Bericht # 20
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik wil heel graag Laraatje2008 bedanken, door haar zou het forum ongeveer instorten, ze houdt nieuwe leden in de gaten en leden die langer lid zijn betrapt ze soms ook nog wel. Door haar blijft het forum schoon. Bedankt Lara, bedankt!