Datum: Dinsdag, 30 Aug 2011, 22:07 | Bericht # 143
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Het maakte me niks uit hoor, het was maar een vraag. En deze had ik trouwens al gezien op het AWF. Ik vind ze mooi, behalve de gras. Die is klein en hoekig.
Datum: Woensdag, 31 Aug 2011, 08:57 | Bericht # 146
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
De starters zijn wel mooi, maar de gras starter is wat minder, de achtergrond pokemon zien er echt super uit.
Even enkele verbeterpunten: Het lichtblauwe op het hoofd van de waterstarter past niet echt goed bij de water starter zelf, misschien zou het mooier zijn als je de buitenrand de zelfde kleur maakt als de kleur van de waterstarter zelf. Ik zou wat meer reliëf in het blad/boom op het hoofd van de gras starter doen.
Regulan ff veranderd, de outline was vorige keer niet goed, daarom heb ik hem zelf rood gemaakt, en de outline zwart.
Datum: Woensdag, 31 Aug 2011, 09:26 | Bericht # 147
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ik zal jullie maar even vertellen dat dat de oude versie van de grss starter is die perongeluk gebruikt heb. en tjalf, als ik de buitenrand van het vuur hetzelfde kleur als de Pokémon zelf lijkt het net of het vuur een vergroeiing van zn kop is
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Bedankt, en CB, ik zei niks over de vuurstarter, maar over de waterstarter, ik bedoel dat de 'kuif' niet heel mooi aansluit op de kop. En ik heb nog even iets gemaakt, een diglett met een andere ondergrond.