ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ chickboy, ik zie inderdaad dat de afbeelding verkleind is, en ik zal dit proberen te fixen, het lijkt me trouwens onlogisch dat ik langer met huiswerk bezig ben dan de anderen, aangezien iedereen in mijn klas zegt dat ik de slimste van de klas ben. Trouwens, voor donderdag en vrijdag heb ik ook veel minder huiswerk, maar wat ik dus bedoelde was dat ik die dagen daarvoor geen tijd zou hebben voor pkmn sprites aangezien ik de tijd daarvoor niet heb, dit komt niet alleen door huiswerk, maar ook door voetbaltraining enz.
nog even iets nieuws, een plusle/minun in het groen met een onduidelijk 'gedeel door' teken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
weet ik, maar ik heb dus van de klas wel minste tijd nodig voor huiswerk. trouwens, dat de afbeeldingen verkleind zijn komt door dat het paint formaat vergroot is omdat ik bij de dex meer ruimte nodig had, de dex kan dus niet groter, maar ik zal deze nog wel aanpassen, waardoor inzoomen mogelijk is.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ze zijn allemaal fout, op de purrlion na: shinx heeft 7 kleuren croagunk heeft 6 kleuren sandile heeft 8 kleuren hippopotas heeft 9 kleuren audino heeft 8 kleuren
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
uh... je hebt meestal wit, zwart, en die grijze kleur die de pokémon oorspronkelijk als outline hebben, de outline is niet puur zwart slimpie. en dan hebben heel veel gewoon nog shading zitten en zo. bij een BW sprite horen de basiskleur en alle shading en highlight varianten ook niet tot dezelfde kleur