dier: rode bosbuffel tekst: zoo esch, een zoo in het hartje van brabant eigen foto [hoef niet]: opmerkingen: dat achter zoo esch staat moet iets kleiner en onder zoo esch staan
dier: koe eigen foto [hoeft niet] opmerkingen: als het kan naam erbij
banner
dier: een paar koeien tekst: boerroel545 eigen foto [hoeft niet] opmerking: succes met alles
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wollykonijn: Super Bedankt! Hij is echt PRACHTIG. Ik zal hem nog niet showen (zal ik doen bij mijn volgende project) Jou naam zal ik er zeker bij benoemen!
Oke ik begin er aan! En legoman ik verklein de jouwen ook gelijk Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
dier: emoe tekst: OUTBACK ZOO ontdek het dierenleven in Australië! eigen foto: - opmerking: zou het wat... ''Australisch'' kunnen? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Hij is niet zo mooi door die randjes dat komt door de uitsneden ik hoop alsnog dat je er tevreden mee bent zeg maar als dat niet zo is dan probeer ik hem wel wat aan te passen
Ik hoop dat hij nu het juiste voormaat heeft Want hij kon niet 300 bij 600 zijn dan zou die heel klein zijn en smal! Dus ik heb er dit van gemaakt ik denk zelf dat hij wel past Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ wollykonijn, dat was precies wat ik wilde! echt super mooi!
Added (13 Aug 2012, 15:12) --------------------------------------------- @ wollykonijn, dit is mischien een domme vraag maar hoe krijg je dit logo in je onderschrift. ik weet dat het ook in de chatbox staat. maar ik krijg die afbeelding niet. weet jij hoe dit moet?
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ Kit_Fisto, Als je hem in je onderschrift wilt pas ik de Groote eerst ff aan want hij is te groot! Maar upload hem bijv. met imageschak en neem de directe link Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam