ik zou graag een nieuw logo als banner willen [het oude logo was wel mooi hoor]
dier: addax, rode bosbuffel,bengaalse tijger en de giraf tekst: zoo esch en zoo in het hartje van brabant een eigen foto [hoeft niet]: welk soort: gezellig en natuurig opmerking: zou je hem kunnen doorverbinden als link naar mijn showroom [tenminste als je dat weet hoe je dat moet doen] en ik wil als banner
@ boerroel545, Is goed! P.s dat door verbinden naar de is een bepaalde code voor net zoals [img][/img] Ik zal het er bij zetten als het logo af is, en ik weet niet of ik een rode bosbuffel er op krijg! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 15 Aug 2012, 18:48 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik wil graag :
Dier: Krokodil soort maakt niks uit Een eigen foto (hoeft niet): Opmerking: Het liefst met mijn naam
Een een logo voor mijn Ztao park
Dier: Een Leeuw , tijger en savannedieren tekst: Dierentuin Den-Bosch ( kleine letters er onder : Een dierentuin vol dieren ) eigen foto: - opmerking: Het liefste Dierentuin Den-Bosch letters Blauw. Brullende Leeuwen
Datum: Woensdag, 15 Aug 2012, 19:41 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Zou je voor mij een driedelige banner kunnen maken? Deel 1- Dier: Berggorilla Teskt: Dierenpark Nab Raalte Showroom Eigen foto: - Opmerking: Ben benieuwd! 'Showroom' graag onder de rest
Deel 2- Dier: Bongo Teskt: Dieren Park Bussum Showroom Eigen foto: - Opmerking: Ben benieuwd! 'Showroom' graag onder de rest
Deel 3: Dier: Stokstaartje en Flamingo Tekst: Trade Center Eigen foto: - Opmerking: Ben benieuwd!
Zou je het zo kunnen maken dat de delen mooi op elkaar aansluiten? Alvast bedankt!
@ IK, Ik zal morgen beginnen! @ Svenyboy04, Ik begin morgen! P.S cheetha7 ik begin ook aan de jouwen morgen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 15 Aug 2012, 20:54 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ wollykonijn, Sorry voor het late antwoord hier is dan het lijstje nog eens:
Avatar: Tekst: Cheeta7 dier: Cheeta Opmerking: Graag in Afrika stijl
Logo voor mijn project World Oceans. Tekst: World Oceans Dierenpark Greveninge dier: Haai Opmerking: De kleine lettertjes onder de grote
Nieuw Logo voor mijn Park Tekst: Dierenpark Greveninge Dier: IJsbeer en Jaguar Stijl: zoals de eerste (met die wolf) Opmerking: Een beetje Tropische stijl en de kleine lettertjes er onder
Alvast héél erg bedankt Wollykonijn!!
Groetjes Cheeta7 (Bart)
Bericht veranderd door: Cheeta7 - Woensdag, 15 Aug 2012, 20:56
@ Kit_Fisto, Nee, ik ben vanplan vandaag alles te maken en te verkleinen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam