Thomas en Debby's Graphics
arneb
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 20:58 | Bericht # 131
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
bedankt voor de avatar en banner ik ga ze zeker gebruiken!! de banner is wel een beetje te klein maar goed (niet boos/slecht/whatever bedoeld)
Bericht veranderd door: arneb - Donderdag, 03 Jan 2013, 23:43
Bericht bedankt voor de avatar en banner ik ga ze zeker gebruiken!! de banner is wel een beetje te klein maar goed (niet boos/slecht/whatever bedoeld) Bericht getypt door - arneb Toegevoegd op 03 Jan 2013 om 20:58
Real_thomas
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 22:26 | Bericht # 132
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Ik kan hem voor je verkleinen als je dat wilt. Gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Ik kan hem voor je verkleinen als je dat wilt. Gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 03 Jan 2013 om 22:26
arneb
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 23:42 | Bericht # 133
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ok dat mag
Bericht ok dat mag Bericht getypt door - arneb Toegevoegd op 03 Jan 2013 om 23:42
legoman12324
Datum: Zondag, 06 Jan 2013, 14:11 | Bericht # 134
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ Real_thomas , ik wil graag een logo Welke style: zoals die van dierenpark emmen Wat wil je erop: een leeuw in het midden en dan wat andere dieren er om heen Tekst: geen het gaat om het logo Opmerking: het mag wel lekker groot
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht @ Real_thomas , ik wil graag een logo Welke style: zoals die van dierenpark emmen Wat wil je erop: een leeuw in het midden en dan wat andere dieren er om heen Tekst: geen het gaat om het logo Opmerking: het mag wel lekker grootBericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 06 Jan 2013 om 14:11
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 05 Feb 2013, 17:56 | Bericht # 135
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Ik ben even weg geweest. (had het te druk met school) ik heb ook een beetje geleerd hoe je dieren maakt op pp. dus dat kan ook nog. legoman, wil je het logo nog? iedereen, jullie kunnen weer aanvragen!
Bericht Ik ben even weg geweest. (had het te druk met school) ik heb ook een beetje geleerd hoe je dieren maakt op pp. dus dat kan ook nog. legoman, wil je het logo nog? iedereen, jullie kunnen weer aanvragen! Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 05 Feb 2013 om 17:56
legoman12324
Datum: Dinsdag, 05 Feb 2013, 18:16 | Bericht # 136
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ Real_thomas , ja ik wil mijnn logo nog en het lieft als het kan zoals die van dierenpark emmmen met de text Leidens zoo het avontuur begind hier
Bericht @ Real_thomas , ja ik wil mijnn logo nog en het lieft als het kan zoals die van dierenpark emmmen met de text Leidens zoo het avontuur begind hierBericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 05 Feb 2013 om 18:16
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 05 Feb 2013, 22:14 | Bericht # 137
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Legoman hier is je logo: http://img811.imageshack.us/img811/5862/logolegoman.png De leeuw is een tijger, omdat ik toevallig al een tijger had gemaakt. *powerpoint dieren mogen zonder toestemming niet gebruikt worden in logo's. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________ Willen jullie de dieren zien die ik al heb gemaakt? Of er een aanvragen? Ik gebruik trouwens voor de logo's die ik maak mijn oudere werken.
Bericht Legoman hier is je logo: http://img811.imageshack.us/img811/5862/logolegoman.png De leeuw is een tijger, omdat ik toevallig al een tijger had gemaakt. *powerpoint dieren mogen zonder toestemming niet gebruikt worden in logo's. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________ Willen jullie de dieren zien die ik al heb gemaakt? Of er een aanvragen? Ik gebruik trouwens voor de logo's die ik maak mijn oudere werken. Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 05 Feb 2013 om 22:14
legoman12324
Datum: Dinsdag, 05 Feb 2013, 22:20 | Bericht # 138
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ Real_thomas , ziet er mooi uit maar kan de text ook net zoals bij het logo van dierenpark emmen rond om het logo
Bericht @ Real_thomas , ziet er mooi uit maar kan de text ook net zoals bij het logo van dierenpark emmen rond om het logoBericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 05 Feb 2013 om 22:20
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 09 Feb 2013, 21:49 | Bericht # 139
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Dat kon op de oude word, maar nu kan ik dat even niet vinden. Zal nog even verder zoeken^_^Added (09 Feb 2013, 20:49) --------------------------------------------- Sorry Legoman, maar ik kon het niet vinden. Voor de mensen die misschien een logo willen. Hier zijn wat voorbeelden van de pp dieren: Een maki Een giraf Een tijger
Remeo
Datum: Zondag, 10 Feb 2013, 01:08 | Bericht # 140
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
@ Real_thomas , Hoi Thomas, je zei dat als iemand een logo zou willen, je dat hier moet aanvragen. Ik zou dat wel graag willen, zo'n " eigen" logo! Ik zie aan wat je al gemaakt hebt, dat jij er erg goed in bent. Zou je voor mij iets willen maken?? Het maakt niet uit wat. Tekst: Remeo's ZOO of zo iets dergelijks. Ik ben nieuwsgierig met wat je voor mij cre"ert!!! Bij voorbaat bedankt. Groet, Remeo
Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht @ Real_thomas , Hoi Thomas, je zei dat als iemand een logo zou willen, je dat hier moet aanvragen. Ik zou dat wel graag willen, zo'n " eigen" logo! Ik zie aan wat je al gemaakt hebt, dat jij er erg goed in bent. Zou je voor mij iets willen maken?? Het maakt niet uit wat. Tekst: Remeo's ZOO of zo iets dergelijks. Ik ben nieuwsgierig met wat je voor mij cre"ert!!! Bij voorbaat bedankt. Groet, RemeoBericht getypt door - Remeo Toegevoegd op 10 Feb 2013 om 01:08