Zoals jullie weten hebben thomas en ik besloten om samen te werken dus dat betekent dat mijn topic opslot gaat en dat jullie hier mogen aanvragen maar de mensen die bij mij banner avatar's of logo's hebben aangevraagd die krijgen ze nog van mij dus die hoef je niet meer aan te vragen De mensen die bij mij een aanvraag hebben gedaan zijn: Boerroel545, heeft een logo aangevraagd! Svenyboy, heeft een logo aangevraagd en een avatar! IK, heeft een 3 delige banner aangevraagd! Cheetha7, heeft 2 logo's en een avatar aangevraagd!
Deze aanvragen worden nog behandeld, jullie kunnen hier ook plattegronden aanvragen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
wollykonijn ik had ook nog een aanvraag gedaan... Namelijk deze
Banner: EDIT: mag ook een soortgelijk logo bij
Dier: Papegaaiduikers , auckland green gecko Tekst of naam: Zoo Reptiko Eigen foto (hoeft niet): http://www.reptielenforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=20994&hilit=auckland ( daar zijn maybi een paar foto's van de gecko en je mag er zelf ook nemen en voor papegaaiduiker liefst een met een visje in zen bekje :s Opmerking: Graag in een klein beetje kust style en tropische ( voor een foto van de auckland green gecko mag het diertje ook op een tak zitten bv en als je er zelf nog foto's van zoekt graag foto's met die gecko met mooie felle kleuren (Ben misschine wel veel eisend :s) .
Bericht veranderd door: Jens26 - Maandag, 27 Aug 2012, 18:01
@ Jens26, Dat klopt wel, maar ik denk dat ik wel iets leuks kan maken hiermee Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam