ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Super Thomas! Bedankt dat je ze hebt afgewerkt! Ik zal ze gelijk gebruiken maar juist voor mijn logo wil ik nog iets veranderen hopelijk vind je dit niet erg: -Graag had ik de kleine lettertjes er nog bij: Ontmoet 's werelds bijzonderste dieren -Het is Dierenpark Greveninge (dus zonder de n)
Sorry dat ik zo irritant klink, maar de andere zal ik onmiddelijk plaatsen!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Wat wil je: Banner. Welke style: Als het kan 3 Style erin de Rechts Savanne In het midden een rivier Links Jungle Eigen foto: (niet noodzakelijk) Dingen erop: Een Nijl Krokodil icoon Tekst: Dierenpark Den-Bosch Sillhioet of echt dier: Echt dieren Opmerkingen: In wil graag in het Savanne deel Zebra giraf en een Witte Neushoor Bij het riviertje wil ik een Nijlkrokodil Bij de Jungel en tijger en een Aziatische Olifant Brullende Leeuwen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik zou graag maar een logo hebben. twee graag. als je het niet erg vindt.
logo: welke style: doe maar een beetje zoals op de eerste pagina. wat wil je er op: een paar ( een stuk of 2-4 tropische vogels. en een papagaai) tekst: Dierenpark Arts. ( in kleine letters er onder:) maak een reis om de wereld in een dag! opmerkingen: heb ik niet. alleen veel succes!!
2e logo: welke styl: een beetje afrikaans graag. als dat kan dan xD. wat wil je er op: een nijlkrokodil, en een nijlpaard en wat water planten ( als dat kan xD) tekst: Het nijlrivier gebouw!! ( kleine letter er boven) nieuw in dierenpark arts: opmerkingen: eigenlijk niet.
ik hoop niet dat dit te moelijk is of zo.
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D