ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Dit is het graphics topic van Wollykonijn (Debby) en Real Thomas (Thomas). Je kunt hier een logo, banner of avatar aanvragen. Als je wat anders wilt kun je het vragen maar dan weten we nog niet of het gaat lukken.
Voorbeelden:
Logo's:
~meer komen nog~
Niet vrij om te gebruiken
Banners, avatars
~komen nog~
Quote (Vul in)
Logo/avatar/banner
Logo:
Welke style: Wat wil je erop: Tekst: Opmerking:
Of:
Set:
Wat wil je: Banner/avatar/beide Welke style: Eigen foto: (niet noodzakelijk) Dingen erop: Tekst: Sillhioet of echt dier: Opmerkingen:
Of
Plattegrond
Zoo tycoon plattegrond: Info: Evetuele tekst:
Of
Andere dingen
zelf invullen
Wachtlijst:
-Svenboy04, Logo en avatar (Debby) -Svenboy04, Een driedelige banner (Debby) -ZooM, Set (Debby) -Hananas, Banner/logo (Debby) -Svenboy04, banner (Debby) -Mark 23, Een banner (Debby)
Wie doet wat
Logo's: Thomas met Sillhioets en Debby met echte dieren Sets: Met dieren Debby, met sillhioets Thomas Overig: Ligt eraan wat Plattegronden: Debby ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht veranderd door: Real_thomas - Dinsdag, 06 Nov 2012, 17:40
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Wat wil je: Banner Welke style: Kust tropische achtig Eigen foto: Dingen erop: een gekko icoon Tekst: Zoo Reptiko Opmerkingen: Misschine zo in het midden den naam in een mooi lettertypen en er rond 2 van die gekko iconen ongeveer als op de foto en er dan nog wat kust en tropische achtig er omheen .
@ Real_thomas, Miss. moet je photoshop gebruiken voor de tekst er goed in te zetten maar maak niet mij logo's naar he Miss. ga ik ook wat aanvragen, maar ik maak er zelf ook wat Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam