Thomas en Debby's Graphics
ZooM
Datum: Zaterdag, 01 Sep 2012, 16:51 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn , oké. Ik wacht af, ik hoop dat die mooi wordt...
Bericht @ wollykonijn , oké. Ik wacht af, ik hoop dat die mooi wordt...Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 01 Sep 2012 om 16:51
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 01 Sep 2012, 17:41 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ ZooM , denk het wel
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ ZooM , denk het wel Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 01 Sep 2012 om 17:41
Jens26
Datum: Dinsdag, 04 Sep 2012, 21:24 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
@ IK ik zeur niet ik vroeg het gewoon O_o
.
Bericht @ IK ik zeur niet ik vroeg het gewoon O_oBericht getypt door - Jens26 Toegevoegd op 04 Sep 2012 om 21:24
Real_thomas
Datum: Woensdag, 05 Sep 2012, 15:45 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Jens, dat noem ik wel een beetje zeuren.. Olaf, sorry dat het zo lang duurt. Ik was het vergeten Hij komt er zo snel mogelijk aan. Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Jens, dat noem ik wel een beetje zeuren.. Olaf, sorry dat het zo lang duurt. Ik was het vergeten Hij komt er zo snel mogelijk aan. Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 05 Sep 2012 om 15:45
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 06 Sep 2012, 18:24 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ Real_thomas , Ik zou graag een logo willen hebben. Zelf had ik er al een gemaakt, die kan je vinden in mijn trade center, maar ik heb het idee dat die iets mist. Tekst: Zoo Palace Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ Real_thomas , Ik zou graag een logo willen hebben. Zelf had ik er al een gemaakt, die kan je vinden in mijn trade center, maar ik heb het idee dat die iets mist. Tekst: Zoo Palace Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 06 Sep 2012 om 18:24
Real_thomas
Datum: Donderdag, 06 Sep 2012, 18:58 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Oke, vind je het goed als ik het een beetje zwart-wit. Hou? Ik heb al een idee. Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Oke, vind je het goed als ik het een beetje zwart-wit. Hou? Ik heb al een idee. Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 06 Sep 2012 om 18:58
Bericht Het heeft lang geduurd maar de banners zijn af: IK: Ik vind hem zelf niet echt goed gelukt en omdat het anders nog drukker zou worden heb ik de flamingo er maar niet bij gedaan.. Jens26: Vind hem zelf heel goed gelukt hoop dat jij hem ook mooi vindt! Legoman: Heeft via PB een aanvraag gedaan naar een logo, maar het zijn er meer geworden: Vind hem niet zo heel goed gelukt.. De rest staat er hopelijk morg. op Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 09 Sep 2012 om 14:21
hananas59
Datum: Zondag, 09 Sep 2012, 14:30 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik wil een paar van die dingen zoals van leiden oceans maar dan een van "endangered oceans rio" met een zeedraakje, witte haai en een japanse spinkrab
Bericht ik wil een paar van die dingen zoals van leiden oceans maar dan een van "endangered oceans rio" met een zeedraakje, witte haai en een japanse spinkrab Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 09 Sep 2012 om 14:30
wollykonijn
Datum: Zondag, 09 Sep 2012, 14:39 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ hananas59 , Oke, zal er zo aan beginnen
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ hananas59 , Oke, zal er zo aan beginnen Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 09 Sep 2012 om 14:39
legoman12324
Datum: Zondag, 09 Sep 2012, 14:42 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ wollykonijn , heel erg bedankt voor de eerste logo's kan niet wachten tot de rest en over het logo van leiden's artica geeft niet de text is zichtbaar dus verder kan niet wachten op de rest
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht @ wollykonijn , heel erg bedankt voor de eerste logo's kan niet wachten tot de rest en over het logo van leiden's artica geeft niet de text is zichtbaar dus verder kan niet wachten op de restBericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 09 Sep 2012 om 14:42