ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Welkom iedereen op het Voetbal Topic van het ZTSF.
Voetbal, de meeste gespeelde sport ter wereld is door iedereen gekend. In de lage landen is dat dan ook niet anders. Nederland en België hebben beiden verschillende voetbalploegen, de een wat beter dan de ander natuurlijk, nu is de vraag voor wie supporter jij? Hier is het lijstje van alle voetbalploegen van onze landjes en hun stand:
Update: 27/08/12
Nederland: Eredivisie
1- Twente 2- Ajax 3- Vitesse 4- RKC Waalwijk 5- Feyenoord 6- PSV 7- ADO Den Haag 8- AZ 9- Utrecht 10- NEC 11- PEC Zwolle 12- Willem II 13- Heerenveen 14- Heracles 15- VVV 16- Groningen 17- NAC 18- Roda JC
-Twente staat momenteel sterk aan de leiding met 2 punten voorsprong op Ajax. De Twentenaren hebben hun laatste wedstrijd gespeeld tegen NEC en hebben hiervan met 1-3 kunnen winnen. -Roda JC, NAC, Groningen, VVV en Heracles delen allemaal de laatste plaats met 1 punt.
België: Jupiler Pro League
1- Club Brugge 2- Anderlecht 3- Standard 4- AA Gent 5- Zulte Waregem 6- Genk 7- Lokeren 8- KV Kortrijk 9- Lierse 10- OHL 11- Bergen 12- KV Mechelen 13- Beerschot AC 14- Charleroi 15- W. Beveren 16- Cercle Brugge
-Club Brugge Staat in de Belgische Competitie aan de leiding met 2 punten voorsprong op eerste achtervolger Anderlecht. De Club heeft hun laatste wedstrijd tegen Bergen gewonnen met 1-3. -Cercle Brugge en W. Beveren delen de laatste plaats met 1 punt.
Ikzelf ben een vervent supporter van de Belgische Club, Club Brugge zij staan nu namelijk op de eerste plaats en ik woon dicht bij deze ploeg.
Groetjes Bart
Bericht veranderd door: Cheeta7 - Maandag, 27 Aug 2012, 16:53
leuk bedacht ik voetbal zelf niet maar kijken vind ik wel leuk ik supporter voor psv want daar woon ik vlak bij mij vader voor ajax maar dat is mijn twee favoriet
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik speel zelf al meer dan zes jaar voetbal. Op de de DM-positie. Ik ben voor Sparta maaraangezien die niet meer in de Eredivisie zitten ben ik in de Eredivisie voor PSV. Omdat mijn vader er ook voor is.
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
0
Horeca Medewerker
@ Real_thomas, Tof, ik dacht (sorry als ik hiermee uit de boot val xD) Dat Ajax de meest supporters had maar aangezien er hier veel voor PSV zijn begin ik te twijfelen!
@ boerroel545, @ Real_thomas, Zijn jullie ooit al naar een match geweest (ik bedoel hiermee live in het stadion).
0
Horeca Medewerker
@ boerroel545, Geeft niet hoor
Heeft er iemand van jullie al handtekeningen van zijn voetbalidool? Club Brugge had deze zomer op de velden van mijn ploegje zijn zomerstage gedaan! Ik stond toen netjes aan te schuiven voor handtekeningen xD Later zijn ze dan vertrokken naar Spanje.