Op de hoofdpagina is wel te zien, wie er jarig is, en hoe oud deze persoon is geworden, maar er was nog geen plaats waar we deze mensen konden feliciteren. Dus bij deze het felicitatie topic.
Rickemans. Van harte gefeliciteerd. Als je wilt kan ik nu zelfs langskomen naar je huis, want ik ben nu ook even in spijkenisse Ik hoop in ieder geval dat je een leuke dag hebt.
Datum: Vrijdag, 21 Aug 2009, 07:04 | Bericht # 142
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
antonjohan wordt vandaag 21 jaar!! Geniet van deze iets mindere warme dag en van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Robert95 wordt vandaag 14 jaar jong. Van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van en geniet ervan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 26 Aug 2009, 14:53 | Bericht # 145
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Mag ik de volgende mensen feliciteren met hun verjaardag! Vandaag is onze eigen mod 37 jaar geworden! GefeliciteerdLaraatje!!! Maar we we natuurlijk ook nog moeten feliciteren is natuurlijk Fred met zijn 18ste verjaardag en Scott met zijn 15ste verjaardag! Alle drie gefeliciteerd!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Helemaal waar. Van harte gefeliciteerd Lara. Dat je een gigantisch gezellige dag mag hebben gehad. Maar uiteraard ook beide andere leden bij deze van harte gefeliciteerd.
Datum: Woensdag, 26 Aug 2009, 21:36 | Bericht # 149
Voormalig Crewlid
Directeur
Bedankt allemaal voor de felecitaties!! Ik ben wel een jaartje ouder geworden dan 37 jaar, namelijk 38 jaar maar dat maakt niks uit. Ik heb een beregezellige dag gehad in Walibi. Binnenkort een trireport hierover. Ben 2 keer in de Rio Grande geweest een wildwaterbaan en twee keer kletsnat eruit gekomen. Maar het is en blijft een leuke wildwaterbaan, en daar ben ik dol op. Bedankt allemaal en tuurlijk blijf ik lang mod. Ik wil ook graag designen voor ZT1 en daar ben ik al een beetje aan het oefenen. Is best moeilijk maar ik blijf het proberen. Dus, dat komt goed. Bedankt allemaal nogmaals en groetjes van Laraatje Andere leden ook van harte gefeleciteerd met jullie verjaardag en hopelijk hebben jullie net zo'n gezellige dag als ik gehad. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht veranderd door: Laraatje2008 - Woensdag, 26 Aug 2009, 21:37
Datum: Donderdag, 27 Aug 2009, 10:02 | Bericht # 150
Voormalig Crewlid
Directeur
Vandaag wordt Niels207 16 jaar!! Van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!