Op de hoofdpagina is wel te zien, wie er jarig is, en hoe oud deze persoon is geworden, maar er was nog geen plaats waar we deze mensen konden feliciteren. Dus bij deze het felicitatie topic.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
jmaster wordt vandaag 13 jaar!! Van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van en geniet ervan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
pandabear(14), Pandaatje(14), outrunner(17), natedawg(15) Veel jarigen vandaag en van harte gefeleciteerd allemaal en maak er een gezellige dag van en geniet ervan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Jannick(14), Giraffe87(22), Laurens(12), Fluissify(27) Hallo, van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van en geniet ervan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Jeroen-krokofreak(13), onze oude crewlid wordt vandaag 13 jaar. Van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van!! groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Teston1ck wordt vandaag 20 jaar. Van hate gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van en geniet ervan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
zoofan2(16), Panda28(28), Mama39(28) Deze mensen zijn vandaag jarig en van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van en geniet ervan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!