Op de hoofdpagina is wel te zien, wie er jarig is, en hoe oud deze persoon is geworden, maar er was nog geen plaats waar we deze mensen konden feliciteren. Dus bij deze het felicitatie topic.
Datum: Zaterdag, 29 Aug 2009, 11:16 | Bericht # 153
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
joerystad(14) is vandaag jarig!! Van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van!! groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
sporefreak13(14), decostrator(14) zijn vandaag jarig!! En volgens mij is het een tweeling!! Veel plezier en van harte gefeleciteerd met jullie verjaardag!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Tigerman wordt vandaag 16 jaar!! Van harte gefeleciteerd en maak er een gezellige dag van en geniet ervan!! groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Nicksweety wordt vandaag 20 jaar jong en alle andere jarigen die in mijn vakantie jarig waren geweest nog allemaal van harte gefeleciteerd en Nick maak er een gezellige verjaardag van en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
gefeliciteerd nick! weer een mooi mijlpaal 20... nog 5 jaar te gaan voor dat ik dat berijk xD ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt. de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Voormalig Crewlid
Directeur
Tijgerboy wordt vandaag 17 jaar. Van harte gefeleciteerd en maak er eeen gezellige dag van en geniet ervan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!