Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 10:27 | Bericht # 132
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
leuk maar maar ik zou tussen mc en camel wel een spatie hebben gezet of in de hooefdletters zoals bij je profielnaam... maar ik vind hem wel heel origineel!!
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 19:27 | Bericht # 134
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ik vind hem heel mooi. De letters zijn leuk gemaakt door dat deel te verhelderen. Ook de wereldbol is een leuk symbool. Heeft het nog een betekenis of niet? En wat vinden jullie van de mijne? Het is mijn tweede banner. Zelf vind ik hem best goed gelukt. Twee pagina's terug was de ander, die een stuk minder mooi was.
David
Added (03 Nov 2011, 18:27) ---------------------------------------------
Quote (krieke668)
leuk maar maar ik zou tussen mc en camel wel een spatie hebben gezet of in de hooefdletters zoals bij je profielnaam... maar ik vind hem wel heel origineel!!
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 22:15 | Bericht # 138
2
Curator
Quote (krieke668)
@ McCamel, over de avatar, de eerste c een grootte maar de 2 een kleine, niet erg normaal ->je had je bannen toen nog niet erop gezet geloof ik ik vind je banner wel tof, heeft een veel betere resolutie, de dubbeltekst is ook wel leuk
Mijn avatar: Joshua heeft hem gemaakt en heeft een klein foutje begaan. Hij heeft het op 't moment erg druk dus wacht ik even voordat ik ga zeuren Ik vond hem erg mooi dus ik ging hem al gebruiken. Het hoort idd. 'McCamel' te zijn en niet 'MCcamel', haha.
Mijn banner: Thnx. Ik heb er erg mijn best op gedaan en ben trots op het resultaat. Het is mijn tweede dus ik ben nog in de leer xD. Het is overigens een schaduw en geen dubbeltekst, maar wees niet bevreesd haha. Ik vind het niet erg.
Jouw avatar: Ik vind hem echt mooi. Je maakt een simpel 'googleplaatje' erg origineel en helemaal de jouwe door je tekst. Ik weet niet waarom, maar een giraffe doet mij echt aan jou denken haha.
Datum: Vrijdag, 04 Nov 2011, 00:15 | Bericht # 140
2
Curator
Jep. Ik heet ook niet voor niets McCamel en zoals je misschien wel merkt houd ik van donkere kleuren. Is er nog iemand anders die een banner nodig heeft of iemand die gewoon zelf een banner heeft gemaakt. Ik zie ze graag.