Datum: Vrijdag, 04 Nov 2011, 14:39 | Bericht # 142
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Eigenlijk altijd met paint. Ik weet een fotoshop programma maar ik snap er niet veel van. Het heet Pixlr en dit is de link: http://pixlr.com/editor/ Weet jij misschien hoe dit werkt. Dan kan ik nog meer leren en maken. En ik heb zo nog wel wat andere 'foefjes'. Maar dat is mijn tactiek en die verklap ik niet David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Vrijdag, 04 Nov 2011, 14:42
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ McCamel, Het is wel een raar programma ja, je moet gewoon een beetje uitproberen, dan ontdek je vanzelf wat er allemaal mogelijk is.
Added (06 Nov 2011, 17:59) --------------------------------------------- Hier een nieuw logo voor Shark Bay, in Guchelaar Sea world. De naam is ook veranderd naar Shark Bay..... Eigenlijk al een voorproefje.
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 17:50 | Bericht # 146
2
Curator
Eey, everybody,
Het is bijna zover. Ik wil gaan updaten hier op het forum, maar zonder logo is je zoo niet compleet. Dus heb ik er weer een gemaakt. Ik show 'm alvast, en laat je tipjes en topjes maar los.
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 17:54 | Bericht # 147
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ McCamel, Mooie verbetering op de nieuwe, maar misschien kan je hem dan wat groeniger maken. Wat natuurlijker. Verder heel gaaf! Ook heel leuk met MCCamel products
Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 21:02 | Bericht # 150
2
Curator
Nou, ik ben nog niet heel ervaren hoor. Ik heb eigenlijk een tactiek ontworpen voor mezelf. Ik heb me eerst op de achtergrond gehouden en veel gekeken naar andere zoos. Nu kan ik dan eindelijk aan de slag
Added (11 Nov 2011, 20:02) --------------------------------------------- Oke, ik heb geprobeert aan je eis te voldoen Niels, of is dit niet wat je bedoelde: