@ thyrone2003, maar is dat dan goed nieuws dat er spammers komen? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
nee. maar dan zijn er meer mensen nodig om al die spammers 20 procent verhoging van spamrapport of te verwijderen. Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Datum: Maandag, 05 Dec 2011, 16:55 | Bericht # 267
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ ZooM, Hij is heel mooi geworden! Past goed bij je banner! @ McCamel, Ook heel mooi! Maar misschien kan je de tekst zwart doen, dat combineert beter met je banner.
@ NielsGuchelaar, als ik inder je banner klik bij:klik [color=gray]hier[color=green] om naar het Crystalforum te gaan! die link doet het niet! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 05 Dec 2011, 19:25 | Bericht # 269
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (wollykonijn)
die link doet het niet!
Ja, dat ligt niet aan mij! Als ik gewoon www.ztcrystalforum.ucoz.com intyp, wordt je naar een pagina op het ztsf doorgewezen. Hier ben ik meebezig... Maar verder wat vinden jullie er eigenlijk van?
@ NielsGuchelaar, ik vind hem wel leuk je banner, maar vind het jammer dat de link het niet doet, maar ik hoop dat je er snel voor kan zorgen dat hij het doet dan komen er meer leden en woord het steeds gezelliger Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam