@ NielsGuchelaar, inderdaad maar hoop echt dat het snel woord opgelost! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ ZooM, heel mooi maar ik zou de letters aanpassen als ik jouw was want ze zien er een beetje geplakt uit. PS: nu kan ik zien dat je een nieuw park bouwt Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 05 Dec 2011, 22:08 | Bericht # 277
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@ ZooM, ik wil anders ook wel proberen een banner of avatar te maken voor jou!
@ NielsGuchelaar, badankt voor je reactie. Ik ga binnenkort aan de slag met een nieuwe onderschriftbanner dus ik verander de tekst niet
@ wollykonijn, ik heb expres het dier een beetje wazig gelaten, zodat de teks en het kader er duidelijk uitkomen. Dus ook dat ga ik niet veranderen
@ thyrone2003, ik ben een beetje inspiratie verloren voor jouw banner Zou je hier een plaatje kunnen showen met een banner die je leuk vind. Dan weet ik hoe ik verder moet!
@ McCamel, oke @ ZooM, oke, dat wist ik niet misschien kan je de tekst verkleinen en Dierenpark Europa er bij schijven? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Maandag, 05 Dec 2011, 22:38 | Bericht # 280
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ McCamel, ik maak ze liever zelf, maar ik vind het goed als je een avatar maakt, dan kan ik degene die ik het mooist vind kiezen. @ wollykonijn, ik ben er nog mee bezig, ik vind het er niet mooier op worden. Ik laat 'm denk ik zo.......