@ jesse2000, ik vind je avatar mooi ben benieuwd naar je banner!
nieuwe avatar! ga hem nog vergrote weet niet of het lukt! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zaterdag, 10 Dec 2011, 20:37
Datum: Zaterdag, 10 Dec 2011, 20:43 | Bericht # 292
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn, nou voordat je dat doet, waarom is het konijn zo wazig en de letters kunnen een stuk groter. Ik vind het zo niet echt een mooie avatar. Maar ik wacht wel op het eindresultaat
@ ZooM, ik ga gewoon aan een nieuwe beginnen! maar ik zal kijken of ik de eerste kan laten zien op foto! heb een nieuwe banner! en heb een nieuwe avatar! als jullie hem niet zo mooi vinden maak een anderen of ik verbeter hem! kies maar. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 11 Dec 2011, 09:51
@ NielsGuchelaar, ik vind hem heel mooi echt super!!! ja ik moet nog wat toepassen aan mij banner, maar wat vinden jullie van mijn avatar! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ NielsGuchelaar, bedankt, ik wil nog kijken of ik een nieuwe banner maak dan kunnen jullie kiezen ik zal kijken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ jesse2000, vind hem goed gelukt veel plezier met je kerst banner! heb net een foto bewerkt wat vinden jullie er van misschien ga ik hem nog verkleinen en als banner of avatar gebruiken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 11 Dec 2011, 12:35
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn, ik vind het een leuk idee, maar het resultaat minder. De dieren zitten er mooi in, maar de achtergrond van Jungle, Savanne en water niet mooi overlopen. En waarom staat de ene okapi in de lucht en de andere voor het water? Dat zijn puntjes waar je aan kunt werken, maar ik vind het voor een begin heel mooi!