@ ZooM, eigenlijk was het zo bedoeld een gekke foto te maken, maar ik kan hem ook verbeteren! ik denk niet dat ik het doe maar ik kan kijken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Dinsdag, 13 Dec 2011, 00:13 | Bericht # 302
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Wollykonijn, ik wil niet onaardig zijn, maar het ziet er niet echt geweldig uit. Je knipt dingen niet goed uit en laat dingen niet goed overlopen. Maar het idee is er en je moet ergens beginnen toch. Ik zal wel een keertje een foto bewerken, zodat je het effect kan zien van photoshop en paint... Gebruik je photoshop? Zou ik gebruiken als ik jou was, dan wordt 't een stuk mooier!
@ McCamel, ik gebruik photoshop element 9 of zo! maar inderdaad ik moet ergens mee beginnen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Dinsdag, 13 Dec 2011, 08:27
@ NielsGuchelaar, ja kan het doen maar ik denk dat op northern sky,s in iedergeval een reactie komt want tesara is de lucht in en ze spreken daar engels er zijn daar wijnig Nederlanders! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ NielsGuchelaar, ja dat wel maar ztsf bestaat ook groten deels uit engels! heb me avatar voor tijdelijk aangepast naar kerst! wat vinden jullie er van? ben trouwens nog bezig met mij kerst banner! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Dinsdag, 13 Dec 2011, 21:07
nee die stond al op mijn pc toen ik hem kocht! en sowieso zijn er ook illegale downloads van photoshop hoor maar die gebruik ik niet! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam