Avatar en Banner topic (showen/oordelen)
Joshua
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 21:01 | Bericht # 311
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Wollykonijn@ Hoe kom je er bij dat er veel Engelsen hier zijn op ZTSF? Die zijn hier hoog uit tot dat ze 25 posts hebben voor de exclusive downloads... En op The Showroom zijn inderdaad wel veel Ned. je kan het daar best een keer rond vragen. En als je het niet in het Engels snapt er zijn hier vast wel mensen die je willen helpen met dat probleem! Ik snapte zelf ook eerst vrij weinig van Engels hoor.
Bericht Wollykonijn@ Hoe kom je er bij dat er veel Engelsen hier zijn op ZTSF? Die zijn hier hoog uit tot dat ze 25 posts hebben voor de exclusive downloads... En op The Showroom zijn inderdaad wel veel Ned. je kan het daar best een keer rond vragen. En als je het niet in het Engels snapt er zijn hier vast wel mensen die je willen helpen met dat probleem! Ik snapte zelf ook eerst vrij weinig van Engels hoor. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 14 Dec 2011 om 21:01
wollykonijn
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 21:53 | Bericht # 312
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ dinojos , ik zal het een keer doen dan!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ dinojos , ik zal het een keer doen dan!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 14 Dec 2011 om 21:53
ZooM
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 22:12 | Bericht # 313
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Quote (ZooM )
Wat vinden jullie van mijn nieuwe banner?? Hij is nog klein er wordt nog wat groter, maar het is het begin......
Ik vraag het maar nog een keer
Bericht Quote (ZooM )
Wat vinden jullie van mijn nieuwe banner?? Hij is nog klein er wordt nog wat groter, maar het is het begin......
Ik vraag het maar nog een keer Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 14 Dec 2011 om 22:12
McCamel
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 22:30 | Bericht # 314
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ ZooM , Het is een begin, maar nog heel leeg. Kun je niet een achtergrondje erbij doen ofzo. Anders een lijntje eromheen. David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht @ ZooM , Het is een begin, maar nog heel leeg. Kun je niet een achtergrondje erbij doen ofzo. Anders een lijntje eromheen. David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 14 Dec 2011 om 22:30
wollykonijn
Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 21:01 | Bericht # 315
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ ZooM , ik vind hem super ik zou hem zo laten echt top!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ ZooM , ik vind hem super ik zou hem zo laten echt top!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 15 Dec 2011 om 21:01
ZooM
Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 21:39 | Bericht # 316
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn , moet ie ook niet groter???
Bericht @ wollykonijn , moet ie ook niet groter???Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 15 Dec 2011 om 21:39
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 16 Dec 2011, 16:36 | Bericht # 317
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ ZooM , ja het kan, maar zo vind ik hem ook goed hoor!
Bericht @ ZooM , ja het kan, maar zo vind ik hem ook goed hoor!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 16 Dec 2011 om 16:36
NielsG
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 08:54 | Bericht # 318
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik heb nu 2 logo's snel gemaakt voor Orni Bird Park, ik ben er nog niet helemaal tevreden over, maar wat vinden jullie???? Logo 1 Logo 2 Wat vinden jullie ervan?? Niels
Bericht Ik heb nu 2 logo's snel gemaakt voor Orni Bird Park, ik ben er nog niet helemaal tevreden over, maar wat vinden jullie???? Logo 1 Logo 2 Wat vinden jullie ervan?? Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 08:54
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 09:43 | Bericht # 319
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , vind ze er super uit zien maar logo1 ziet er on duidelijk uit maar logo2 vind ik super!
Bericht @ NielsGuchelaar , vind ze er super uit zien maar logo1 ziet er on duidelijk uit maar logo2 vind ik super!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 09:43
thyrone2003
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 09:45 | Bericht # 320
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
logo 2 is het beste!!! echt heel mooi!!
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht logo 2 is het beste!!! echt heel mooi!! Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 09:45