Avatar en Banner topic (showen/oordelen)
McCamel
Datum: Zondag, 15 Jan 2012, 10:28 | Bericht # 411
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
Eey, Niel! Da's mooi man. Typisch Pixlr, of zit ik nu verkeerd! David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Eey, Niel! Da's mooi man. Typisch Pixlr, of zit ik nu verkeerd! David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 15 Jan 2012 om 10:28
wollykonijn
Datum: Zondag, 15 Jan 2012, 12:51 | Bericht # 412
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , die is mooi zeg, goed gedaan! @ thyrone2003 , leuke avatar! ik heb ook een nieuwe banner, met dank aan Niels ! ik vind hem echt super bedankt!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ NielsGuchelaar , die is mooi zeg, goed gedaan! @ thyrone2003 , leuke avatar! ik heb ook een nieuwe banner, met dank aan Niels ! ik vind hem echt super bedankt! Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 15 Jan 2012 om 12:51
ZooM
Datum: Zondag, 15 Jan 2012, 12:55 | Bericht # 413
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn , dankje! (ik heb die van thyrone gemaakt..... ) Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar????
Bericht veranderd door: ZooM - Zondag, 15 Jan 2012, 12:56
Bericht @ wollykonijn , dankje! (ik heb die van thyrone gemaakt..... ) Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar????Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 15 Jan 2012 om 12:55
wollykonijn
Datum: Zondag, 15 Jan 2012, 12:58 | Bericht # 414
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ ZooM , hij ziet er echt leuk uit! maar er staat een soort teken boven in de hoek ofzo was da??
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ ZooM , hij ziet er echt leuk uit! maar er staat een soort teken boven in de hoek ofzo was da?? Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 15 Jan 2012 om 12:58
ZooM
Datum: Zondag, 15 Jan 2012, 13:03 | Bericht # 415
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn , Daar staat ZooM in een rondje, een beetje onduidelijk, maar ik moest hem erg verkleinen....
Bericht @ wollykonijn , Daar staat ZooM in een rondje, een beetje onduidelijk, maar ik moest hem erg verkleinen....Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 15 Jan 2012 om 13:03
thyrone2003
Datum: Zondag, 15 Jan 2012, 13:35 | Bericht # 416
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Quote (wollykonijn/Debby )
leuke avatar!
bedankt!! Quote (ZooM/Merijn )
dankje! (ik heb die van thyrone gemaakt..... )
nog bedankt daarvoor Quote (ZooM/Merijn )
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar????
leuk, alleen een minpuntje dat tekentje daarboven in de hoek vind ik niet zo mooi...
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht Quote (wollykonijn/Debby )
leuke avatar!
bedankt!! Quote (ZooM/Merijn )
dankje! (ik heb die van thyrone gemaakt..... )
nog bedankt daarvoor Quote (ZooM/Merijn )
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar????
leuk, alleen een minpuntje dat tekentje daarboven in de hoek vind ik niet zo mooi...Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 15 Jan 2012 om 13:35
NielsG
Datum: Zondag, 15 Jan 2012, 14:16 | Bericht # 417
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ McCamel , Bedankt! En je zit verkeerd ja. Is Powerpoint.. xD @ wollykonijn , Bedankt! En fijn dat je hem mooi vindt!
Bericht @ McCamel , Bedankt! En je zit verkeerd ja. Is Powerpoint.. xD @ wollykonijn , Bedankt! En fijn dat je hem mooi vindt!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 15 Jan 2012 om 14:16
McCamel
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 00:52 | Bericht # 418
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Wat vinden jullie van mijn setje? Ik vind hem zelf wel mooi, en ben er erg trots op. Commentaar is altijd welkom! David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Wat vinden jullie van mijn setje? Ik vind hem zelf wel mooi, en ben er erg trots op. Commentaar is altijd welkom! David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 00:52
NielsG
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 09:32 | Bericht # 419
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ McCamel , Ik vind hem mooi gedaan! Alleen ben ik echt geen fan van die gloed. Misschien inplaats van die gloed schaduw? En misschien bij de banner de randen wat laten vloeien? Maar verder vind ik hem echt heel leuk! Als je ff iets met die gloed doet, is 'ie verder super! Niels
Bericht @ McCamel , Ik vind hem mooi gedaan! Alleen ben ik echt geen fan van die gloed. Misschien inplaats van die gloed schaduw? En misschien bij de banner de randen wat laten vloeien? Maar verder vind ik hem echt heel leuk! Als je ff iets met die gloed doet, is 'ie verder super! Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 09:32
thyrone2003
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 10:04 | Bericht # 420
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ McCamel , mooi gedaan!! maar ik vind ook dat inplaats van gloed een schaduw mag komen...
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht @ McCamel , mooi gedaan!! maar ik vind ook dat inplaats van gloed een schaduw mag komen...Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 10:04