Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 17:41 | Bericht # 433
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Het is idd. niet een bestaand logo, maar dat doet Niels eigenlijk altijd al! Hij maakt ze soms wel zelf, maar meestal pikt 'ie er gewoon wat van Google! Andere 'logo-ontwerpers' op The Showroom of andere sites maken ze ook niet altijd zelf hoor Wel vind ik dat je moet vermelden dat je hem niet zelf hebt gemaakt en dus ook niet met eer mag gaan strijken. De tweede echter vind ik wel cool
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 17:48 | Bericht # 435
2
Curator
Jup, en als je ook maar ff zoekt op Google zie je dat ze 't daar vandaan hebben Maar goed, Niels heeft het dus niet zelf gemaakt en mag dat dus ook niet zeggen. Ik kan niet zo gauw vinden dat 'ie dat doet, maar wie weet wilde die dat gaan doen
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 17:52 | Bericht # 437
2
Curator
Nou niet letterlijk, maar hij doet wel een beetje alsof het van hem is laat maar zeggen. Of vind jij dat het duidelijk overkomt dat hij het helemaal zelf heeft gemaakt?
@ {Kevin}, Sorry dat ik het zeg, maar hij heeft nooit gezegd dat het zijn eigen logo was, maar hij zei alleen dat het een logo was van een nieuw project en vroeg onze mening. Misschien suggereert dan snel dat het zijn eigen logo is, maar hij heeft het niet letterlijk gezegd:
Quote (NielsGuchelaar)
Dit is 't nieuwe logo van een project in Wellington Zoo, genaamd, Land of the Dragons. Wat vinden jullie?? Ik hoor graag jullie mening.
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 18:06 | Bericht # 440
2
Curator
Tja, ik moet je wel gelijk geven! Misschien een idee voor Niels om de volgende keer erbij te vermelden dat het niet van hemzelf is. Ik doet het ook zonder Google en die van mij zijn toch best mooi. Niet eigendunk hoor, maar kijk maar eens in ons Graphic-topic. Ik krijg altijd leuke reacties!