@ {Kevin}, nou, ik denk niet dat Niels dit niet expres heeft gedaan! Maar voor een logo van een zoo is het niet zo erg! zo lang hij maar niet banner's van internet gaat halen! Ik haal zelf namelijk wel eens plaatjes van internet en verwerk die zelf in een banner enz. Maar dit is niet heel erg Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Vrijdag, 27 Jan 2012, 18:09
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 18:11 | Bericht # 443
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ja, het andere logo, een paar reacties daaronder, is duidelijk met PP gemaakt! Die vind ik erg mooi!
David
Added (27 Jan 2012, 17:11) --------------------------------------------- @ wollykonijn, nee, principe dat hij met de eer zou gaan strijken is niet goed. Als hij erbij zou zeggen dat het van Google is, dan vind ik het goed. Maar nu lijkt het alsof hij hem heeft gemaakt. En natuurlijk haal je een plaatje van internet. Zonder zou je er niet eens een kunnen krijgen!
Datum: Zaterdag, 28 Jan 2012, 17:47 | Bericht # 444
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Waarom wordt er zo gereageerd op Niels zijn logo?? Maakt het iets uit dat het van internet komt en hij dat er niet bij heeft vermeld. Ik wil wedden dat een deel van jullie logo's en banners maakt die gewoon van internet komen en niet vermelden dat het van internet komt.... Ik snap die hele heiza niet, dus waarom???
Datum: Zaterdag, 28 Jan 2012, 22:55 | Bericht # 445
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik ben het met Merijn eens, Als je op TS kijkt, zijn onwijs veel logo's van Internet, en hier trouwens ook, en het was eergister al veranderd, ik heb er bij geschreven dat 'ie van Phoenix Zoo komt. En ik begrijp heel de heiza ook niet nee..
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Sorry dat ik zeur, maar het is heisa Maar goed, even dat je het weet Merijn, ik heb nog nooit iets van Internet gehaald. En anders zet ik dat erbij. Niet dat Niels dat wek doet, maar ik zou er nooit om liegen!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ McCamel, ik zeg ook niet dat iedereen het doet, daar gaat het ook niet om. Maar wat mij een beetje dwars zit is dat er zoveel kritiek was op het logo van Niels. En het was inderdaat heisa
@ dinojos, Ik vind je banner super! Maar je avatar staat niet heel veel op! Verder een leuke avatar, en banner! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (McCamel)
Sorry dat ik zeur, maar het is heisa Maar goed, even dat je het weet Merijn, ik heb nog nooit iets van Internet gehaald. En anders zet ik dat erbij. Niet dat Niels dat wek doet, maar ik zou er nooit om liegen!
Ik wil er hier even op reageren. Ik weet dat jij Illustraties van Powerpoint gebruikt. Daar 's natuurlijk niks mis mee. Maar als jij daar iets zoekt, wordt dat op INTERNET gezocht. Dus jij zoekt 'leeuw'. Gaat 'ie dus op Microsoft.com leeuwenplaatjes zoeken. Dus op INTERNET. Begrijp je?
Quote (dinojos)
Wat vinden jullie eingelijk van mijn banner en avatar?
Ik vind hem echt onwijs mooi gedaan! M'n Complimenten!