Hmmm dat is een moeilijke vraag zeg! Er zijn zoveel leuke dieren in ZT, en er zitten nog veel meer leuke dieren niet in helaas... Persoonlijk zijn mijn favoriete dieren Zeeluipaarden, Casuarissen en Manenwolven, maar deze zitten er allemaal niet in helaas.
In ZT2 mijn dieren top 10 is als volgt:
1) Snow Leopard
- Deze vind ik zoooo mooi en ik vond het echt grappig dat zo'n onbekend dier in het originele spel zat! Prachtige staart, prachtige vacht, jah ik vind ze echt super mooi en cool! Het model is ook mooi gedaan gelukkig!
2) Markhor
- Ik ben gek op berg-bewoners zo blijkt! Ik vind die horns zo speciaal en mooi! Ik vind de vrouwtjes wel een beetje boring, maar de mannetjes echt gaaf.
3) Komodo Dragon
- Echt leuk dat ze erin zitten, heb ik altijd interessante dieren gevonden die varanen!
4) Gemsbok
- Ahh de leeuwendoders zijn natuurlijk erg gaaf en in dit spel zien ze er erg mooi uit!
5) Ratel
- Ik vind het geweldig dat ze zo brutaal zijn tegenover ALLE andere dieren, heerlijke beestjes en gek op honing
6) Secretary Bird
- Prachtige vogels en echte slangen-killers, vond het erg leuk dat ze in zoo tycoon 2 zaten!
7) Aardvark
- Lelijk I know... maar zo grappig en appart, een soort van varken, mol en miereneter in een, dat praat die lelijkheid wel goed bij mij iig.
8) Sable Antelope
- Dit was als kind al een van mijn favoriete planteneters, die prachtige vacht en horns, blij dat hij erin zat!
9) Blue Marlin
- De snelste en zeker ook wel een van de mooiste vissen die er zijn! Ik vind die Marlins met die zeilen op hun rug nog mooier.
10) Manta Ray
- Groot, interessant, rustig, rustig, lief en erg gaaf in elk aquarium wat ik in mijn dierentuins heb gezet! Ik vind manta's echt leuk en was blij dat ze erin zaten!