Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 17:33 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Beoordeling vorige:Tilburg gezellige stad volgens ik zou er ook wel heen willen met die kermis! Mijn woonplaats: Nou ik denk dat niemand het kent Woudenberg een dorp vlakbij Amersfoort gezellig niet druk leuke speelpleken soms zijn er in het dorp leuke marketen of activiteiten. Ik geef het een 8,9
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 17:52 | Bericht # 12
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ jesse2000, Nou ik ken woudenberg wel! Beoordeling vorige: Woudenberg een leuk en gezellig dorp. Met soms leuke activiteiten. Mijn woonplaats: Ede, een gezellig dorp/stad (zijn we nog niet uit) met iets meer als 100.000 inwoners. Ede wordt snel groot en bouwd steeds meer het bos in . We hebben in het noorden dus het bos en in het zuiden mooie weilanden. Voor de mensen die het niet kennen: 10 min. rijden van Wageningen, 20 min. rijden van Arnhem en 30 min. rijden van Utrecht. Een 8 voor ede.
Bericht veranderd door: ZooM - Woensdag, 23 Nov 2011, 17:55
Beoordeling vorige: ben er ooit een keer geweest was wel leuk volgens mij ook best groot.[in ieder geval groter dan Oss] Mijn woonplaats:Oss leuke gezzeligge stad ik woon helemaal aan de rand van Oss dicht bij lid en in de stad woont mijn vader [ken bijna heel Oss]. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 25 Jan 2012, 20:18 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Beoordeling vorige: ik ben er ooit een keer geweest bij iemand daar op feest, maar het is volgens mij heel veel woonwijk Mijn woonplaats: Wijbosch gemeente Schijndel heel klein plaatsje genoeg bos alleen worden erweer weilanden gesloopt en daar in de plaats van huizen cijfer:8,1 http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik ken het niet, maar het lijkt wel een aardig dorpje. Mijn plaats: Raalte, een dorp in Salland met ong 20.000 inwoners. Er is veel nieuwbouw in Raalte-noord, maar in het centrum is het weer heel anders. Het is trouwens een van de grootste gemeenten in Overijssel. Cijfer: 9.5
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Raalte ziet er wel als een leuk dorp uit. Mijn plaats: Drogeham, een dorp in het oosten van Friesland. Het heeft ong. 1750 inwoners en er is veel te doen, waaronder de Concous Hippique, de ronde van Kerspelen en de Gondelvaart op wielen. Ook is de spar in Drogeham verkozen tot Spar nr. 5 van Nederland, en de snackbar is uitgeroepen tot beste van Friesland. De meeste mensen zijn erg aardig, dus van mij krijgt het een 9.7.
Ik ken het niet, maar goed lijkt me een leuk dorp! Nu ben ik verhuist naar een dorpje berghem, het is hier heel gezellig en het lijkt net of ik in de toekomst ben beland! Wie in dit dorp is geweest en dan in de piekenhoef die ziet het denk ik wel! Cijfer: 9,6 Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
-Beoordeling van de vorige: Berghem, ik ken het niet, maar je schrijft en zo leuk over dat ik er wel eens naar toe wil. -Jouw woonplaats: Oud-Beijerland -Het cijfer en waarom; 9,5; Het is de grootste plaats in de Hoeksche Waard. Het aantal inwoners per 1 april 2011 bedroeg 23.511. Oud-Beijerland mag zich een jaar lang 'Gemeente van het jaar 2011' noemen in de provincie Zuid-Holland. De gemeente in de Hoeksche Waard won de prijs in de categorie 'gezelligheid' ook is Oud-Beijerland, in 2007 door TMF verkozen tot leukste dorp van Nederland. Dit is natuurlijk allemaal niet voor niets!