ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Ik denk niet dat ik zelf naar een meeting zou komen, mede vanwege het feit dat de meeste dingen ver weg zijn (ik woon in Limburg :p), maar ik heb meestal wel het idee dat meetings de sfeer op een forum verbeteren (niet dat de sfeer hier slecht is hoor!), dus als jullie een meeting zien zitten moeten jullie er zeker een organiseren! Even in death, I'll be yours
Datum: Zaterdag, 02 Mei 2009, 21:06 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Ik heb ook gekozen voor ik vrees van niet. Ik vind het wel leuk als er een meeting georganiseerd wordt maar vaak valt de meeting zo dat ik niet mee kan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Even bumpen maar met toestemming: We wil er een meeting?En staan jullie daar open voor? Misschien binnenkort hier meer nieuws over, want er staat wat in de planning. Het wordt nu allemaal georganiseerd en te zijner tijd wordt er meer bekend over. Dus, reageer en geef je mening over een eventuele meeting en wat daar allemaal bij komt kijken. Het wordt eventueel onder voorbehoud 28 maart 2010. Als je de voorpagina hebt gelezen weet je waarom. Daarom, dubbel feest dus.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 33 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Een meeting klinkt wel leuk, maar meestal komt het dan net niet goed uit bij mij=P Maar het lijkt me wel leuk als het komt en ik ga dan ook wel vragen of ik mee mag.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Even bumpen, omdat dit forum een beetje dood begint te raken en ik ben benieuwd of jullie zin hebben in de meeting van 28 maart 2010. Ik wel en het wordt een geweldige dag!! Dus, ga mee en geniet van de dag!! groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik zeker! Raymond vroeg het me laatst toen ik over de geboorte datum begon op MSN! Mij lijkt het heel leuk om ieder ander te ontmoeten! En dat hun mijn echte naam weten! (Sommige weten dat wel, maar dat zijn er heel weinig, ik heet Frank, geloof wist haast niemand dat) Maar ik heb er zin in, als het me uitkomt kom ik zeker! De meeting gaat dan voor alles, zelfs een familiedag!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Rond januari/februari gaat de crew achter de schermen weer helemaal actief met deze meeting. We hebben al een paar dingetjes besproken uiteraard, maar niet alles. Dus rond januari/februari meer informatie
Leuk dat je ook komt, hoe meer zielen hoe meer vreugd.