De topic titel zegt het al: Zou je een meeting wat vinden? We zouden graag met het ZTSF nog n's een meeting organiseren, maar dan moeten we er natuurlijk wel zeker van zijn dat er interresse in is! Laat hier alsjeblieft een serieuze stem, en een toelichtende reactie achter. We willen graag weten of er behoefte aan is ! Als je nu "ja" antwoord, ben je natuurlijk nergens aan verplicht!!! Ben je bang dat je niet kunt, kan je gewoon "ja" invullen, het gaat erom of jij serieus wat voor een ZTSF meeting voelt! Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, ik ga het wel proberen om erbij te zijn, maar jullie zijn allemaal een stukje jonger en misschien vinden jullie het niet leuk om iemand die ouder is dan jullie erbij te hebben. Daarom heb ik misschien ingevuld. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ja, ik ga het wel proberen om erbij te zijn, maar jullie zijn allemaal een stukje jonger en misschien vinden jullie het niet leuk om iemand die ouder is dan jullie erbij te hebben. Daarom heb ik misschien ingevuld. Groetjes van Laraatje
ik zelf zou het leuk vinden als je mee gaat... Uiteindelijk zit jij ook op het ZTSF, je bent zelfs crew-lid. Dus da mag je niet ontbreken. Persoonlijk hoop ik dat al er een meeting komt, dat de crew in ieder geval meegaat...
Ja, ik ga het wel proberen om erbij te zijn, maar jullie zijn allemaal een stukje jonger en misschien vinden jullie het niet leuk om iemand die ouder is dan jullie erbij te hebben. Daarom heb ik misschien ingevuld. Groetjes van Laraatje
Ik zou juist zeggen dat je het hierom ZELF misschien niet zo leuk zou vinden. Ik blijf in elk geval bij: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd ! Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, iedereen, Dan probeer ik gewoon te komen als er een meeting komt. Idd als crewlid mag ik toch niet ontbreken. En als jullie er geen problemen geeft vind ik dat ik er ook geen probleem om moet geven. En idd hoe meer zielen hoe meer vreugd. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Als er serieus een Meeting komt zal ik wel proberen om erbij te zijn natuurlijk. Als het maar niet een dierentuin in het noorden is. Want ik zit in Noord-Brabant. Dus blijdorp of Ouwehands Dierenpark dan zou ik zeker wel komen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Ik heb op ''ik zie wel, en ik ben blij dat deze optie bij Errol's polls altijd aanwezig is'' gestemd. Omdat ik opzich wel mee zou willen gaan, maar het weer, de datum, de prijs en de locatie moeten goed zijn. Al vind ik de prijs en het weer niet zo erg. Als er een meeting komt zal ik kijken of ik erbij kan zijn Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb ook voor "ik zie wel, en ik ben blij dat deze optie bij Errol's polls altijd aanwezig is" gestemd. Omdat ik het altijd heel druk heb. Dus het hangt helemaal af van of ik zin heb (wat denk ik wel zo zal zijn), of ik kan etc. Maar het lijkt me wel leuk. Het is een goed idee