Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

ZTSF meeting?
1. Zeker weten!! [ 11 ] [25.58%]
2. Ja [ 6 ] [13.95%]
3. Ik hoop van wel... [ 3 ] [6.98%]
4. Misschien [ 6 ] [13.95%]
5. Ik vrees van niet... [ 6 ] [13.95%]
6. Nope [ 0 ] [0.00%]
7. Absoluut niet! [ 4 ] [9.30%]
8. Ik zie wel, en ik ben blij dat deze optie bij Errol's polls altijd aanwezig is! [ 7 ] [16.28%]
Answers total: 43
Erry2000
Datum: Maandag, 19 Jan 2009, 21:32 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

De topic titel zegt het al: Zou je een meeting wat vinden? We zouden graag met het ZTSF nog n's een meeting organiseren, maar dan moeten we er natuurlijk wel zeker van zijn dat er interresse in is!
Laat hier alsjeblieft een serieuze stem, en een toelichtende reactie achter. We willen graag weten of er behoefte aan is happy !
Als je nu "ja" antwoord, ben je natuurlijk nergens aan verplicht!!! Ben je bang dat je niet kunt, kan je gewoon "ja" invullen, het gaat erom of jij serieus wat voor een ZTSF meeting voelt!

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtDe topic titel zegt het al: Zou je een meeting wat vinden? We zouden graag met het ZTSF nog n's een meeting organiseren, maar dan moeten we er natuurlijk wel zeker van zijn dat er interresse in is!
Laat hier alsjeblieft een serieuze stem, en een toelichtende reactie achter. We willen graag weten of er behoefte aan is happy !
Als je nu "ja" antwoord, ben je natuurlijk nergens aan verplicht!!! Ben je bang dat je niet kunt, kan je gewoon "ja" invullen, het gaat erom of jij serieus wat voor een ZTSF meeting voelt!

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 19 Jan 2009 om 21:32
raymondhoek
Datum: Maandag, 19 Jan 2009, 21:36 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Uiteraard zou ik zeker weten mee gaan...
De admin kan niet ontbreken :P

Raymond wink

BerichtUiteraard zou ik zeker weten mee gaan...
De admin kan niet ontbreken :P

Raymond wink

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 19 Jan 2009 om 21:36
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 20 Jan 2009, 10:23 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja, ik ga het wel proberen om erbij te zijn, maar jullie zijn allemaal een stukje jonger en misschien vinden jullie het niet leuk om iemand die ouder is dan jullie erbij te hebben. Daarom heb ik misschien ingevuld. Groetjes van Laraatje biggrin

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa, ik ga het wel proberen om erbij te zijn, maar jullie zijn allemaal een stukje jonger en misschien vinden jullie het niet leuk om iemand die ouder is dan jullie erbij te hebben. Daarom heb ik misschien ingevuld. Groetjes van Laraatje biggrin

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 20 Jan 2009 om 10:23
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 20 Jan 2009, 10:41 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Quote (Laraatje2008)
Ja, ik ga het wel proberen om erbij te zijn, maar jullie zijn allemaal een stukje jonger en misschien vinden jullie het niet leuk om iemand die ouder is dan jullie erbij te hebben. Daarom heb ik misschien ingevuld. Groetjes van Laraatje

ik zelf zou het leuk vinden als je mee gaat...
Uiteindelijk zit jij ook op het ZTSF, je bent zelfs crew-lid.
Dus da mag je niet ontbreken.
Persoonlijk hoop ik dat al er een meeting komt, dat de crew in ieder geval meegaat...

Raymond wink

Bericht
Quote (Laraatje2008)
Ja, ik ga het wel proberen om erbij te zijn, maar jullie zijn allemaal een stukje jonger en misschien vinden jullie het niet leuk om iemand die ouder is dan jullie erbij te hebben. Daarom heb ik misschien ingevuld. Groetjes van Laraatje

ik zelf zou het leuk vinden als je mee gaat...
Uiteindelijk zit jij ook op het ZTSF, je bent zelfs crew-lid.
Dus da mag je niet ontbreken.
Persoonlijk hoop ik dat al er een meeting komt, dat de crew in ieder geval meegaat...

Raymond wink

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 20 Jan 2009 om 10:41
rick651
Datum: Dinsdag, 20 Jan 2009, 16:10 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO Coördinator
Horeca Medewerker

Ik ben (als ik kan) Van de partij! tongue
BerichtIk ben (als ik kan) Van de partij! tongue

Bericht getypt door - rick651
Toegevoegd op 20 Jan 2009 om 16:10
Erry2000
Datum: Dinsdag, 20 Jan 2009, 22:11 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Quote (Laraatje2008)

Ik zou juist zeggen dat je het hierom ZELF misschien niet zo leuk zou vinden. Ik blijf in elk geval bij: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd happy !

Forget the crew... Follow the rules!
Bericht
Quote (Laraatje2008)

Ik zou juist zeggen dat je het hierom ZELF misschien niet zo leuk zou vinden. Ik blijf in elk geval bij: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd happy !

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 20 Jan 2009 om 22:11
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 21 Jan 2009, 09:17 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo, iedereen,
Dan probeer ik gewoon te komen als er een meeting komt. Idd als crewlid mag ik toch niet ontbreken. En als jullie er geen problemen geeft vind ik dat ik er ook geen probleem om moet geven. En idd hoe meer zielen hoe meer vreugd. Groetjes van Laraatje meeting

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo, iedereen,
Dan probeer ik gewoon te komen als er een meeting komt. Idd als crewlid mag ik toch niet ontbreken. En als jullie er geen problemen geeft vind ik dat ik er ook geen probleem om moet geven. En idd hoe meer zielen hoe meer vreugd. Groetjes van Laraatje meeting

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 21 Jan 2009 om 09:17
RaptorV
Datum: Maandag, 09 Maa 2009, 16:06 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Als er serieus een Meeting komt zal ik wel proberen om erbij te zijn natuurlijk. Als het maar niet een dierentuin in het noorden is. Want ik zit in Noord-Brabant. Dus blijdorp of Ouwehands Dierenpark dan zou ik zeker wel komen.

Raptor.Verhoeven

Please watch RaptorVerhoeven on youtube.
BerichtAls er serieus een Meeting komt zal ik wel proberen om erbij te zijn natuurlijk. Als het maar niet een dierentuin in het noorden is. Want ik zit in Noord-Brabant. Dus blijdorp of Ouwehands Dierenpark dan zou ik zeker wel komen.

Raptor.Verhoeven

Bericht getypt door - RaptorV
Toegevoegd op 09 Maa 2009 om 16:06
gerbanno
Datum: Dinsdag, 10 Maa 2009, 16:46 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Ik heb op ''ik zie wel, en ik ben blij dat deze optie bij Errol's polls altijd aanwezig is'' gestemd. Omdat ik opzich wel mee zou willen gaan, maar het weer, de datum, de prijs en de locatie moeten goed zijn. Al vind ik de prijs en het weer niet zo erg. Als er een meeting komt zal ik kijken of ik erbij kan zijn smile

Hi, ik ben Gerben ;)
En zo wil ik ook graag genoemt worden.
BerichtIk heb op ''ik zie wel, en ik ben blij dat deze optie bij Errol's polls altijd aanwezig is'' gestemd. Omdat ik opzich wel mee zou willen gaan, maar het weer, de datum, de prijs en de locatie moeten goed zijn. Al vind ik de prijs en het weer niet zo erg. Als er een meeting komt zal ik kijken of ik erbij kan zijn smile

Bericht getypt door - gerbanno
Toegevoegd op 10 Maa 2009 om 16:46
paultjuh
Datum: Zondag, 29 Maa 2009, 12:08 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik heb ook voor "ik zie wel, en ik ben blij dat deze optie bij Errol's polls altijd aanwezig is" gestemd. Omdat ik het altijd heel druk heb. Dus het hangt helemaal af van of ik zin heb (wat denk ik wel zo zal zijn), of ik kan etc. Maar het lijkt me wel leuk. Het is een goed idee
BerichtIk heb ook voor "ik zie wel, en ik ben blij dat deze optie bij Errol's polls altijd aanwezig is" gestemd. Omdat ik het altijd heel druk heb. Dus het hangt helemaal af van of ik zin heb (wat denk ik wel zo zal zijn), of ik kan etc. Maar het lijkt me wel leuk. Het is een goed idee

Bericht getypt door - paultjuh
Toegevoegd op 29 Maa 2009 om 12:08
Search:

Hosted by uCoz