ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Lijkt me leuk op zt.nl kon ik niet mee maar ja het lijkt me wel leuk om een bijeenkomst te houden dan leer je ook meer mensen kennen en ik zou ook wel willen weten wie er bijvoorbeeld achter de uil zit af zo
Bericht veranderd door: dinojos - Zondag, 15 Nov 2009, 16:11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik zal bij geeneen meeting zijn want ik leef in Ierland. En als ik op vakantie zou gaan naar nederland kan ik er nog niet komen! ik woonde te ver weg van blijdorp en ik zal dus ook nooit naar toe gaan. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Datum: Woensdag, 03 Feb 2010, 16:37 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
ik ga een paar dagen ervoor naar Blijdorp en vindt het zonde twee keer te gaan. Helaas kan ik dan dus niet mee Trouwens wel een leuk idee, een meeting De volgende ga ik proberen erbij te zijn. [b]World Zoo Showroom
Nou Raymond, zó groot is het ook weer niet hoor. Ik zie het gemakkelijk in 1 dag.
Ik ga kijken of ik ga komen, tijd heb ik er zeker voor, maar ik zal kijken of ik ook zin heb, aangezien ik een paar weken later ook al naar de ZTNL meeting ga, en die me ook eigenlijk wel leuker lijkt, omdat er meer mensen van de partij zijn. Als ik nu kijk in het aanmeldtopic zie ik maar 6 aanmeldingen.
Datum: Woensdag, 03 Maa 2010, 22:06 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja maar dat hoeft niks te zeggen, juist een klein groepje kan ook heel tof zijn!! Want dan heb je juist alle tijd om met iedereen te praten. Kijk ik houd niet van grote groepen mensen, vanwege ook mijn slechthorendheid. Kan dan de mensen niet verstaan, mensen gaan door elkaar praten enzovoorts. Geef mij dit groepje maar, lekker klein en rustig!! Zo leer je elkaar ook veel beter kennen denk ik, dan als in een grote groep. In een grote groep zou ik bijvoorbeeld verloren lopen. We hebben je graag mee Robert!! Dus, meld je aan en ga gewoon gezellig mee!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!