ZTSF Meeting 2012
ZooM
Datum: Maandag, 19 Maa 2012, 21:52 | Bericht # 111
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
Leuke foto's zeg, jammer dat dit me helemaal voor bij is gegaan, was een tijd niet online.... Maarja volgende keer beter.....
Bericht Leuke foto's zeg, jammer dat dit me helemaal voor bij is gegaan, was een tijd niet online.... Maarja volgende keer beter..... Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 19 Maa 2012 om 21:52
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 20 Maa 2012, 16:21 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Het was zeker een leuke en vooral gezellige meeting. Ik zal nooit meer de eenden vergeten, of natuurlijk errol die moeite had met staan op dat draaiding, of natuurlijk iedereen puzzelend door de dierentuin of... Nouja, te veel om op te noemen, het was gezellig! Raymond
Bericht Het was zeker een leuke en vooral gezellige meeting. Ik zal nooit meer de eenden vergeten, of natuurlijk errol die moeite had met staan op dat draaiding, of natuurlijk iedereen puzzelend door de dierentuin of... Nouja, te veel om op te noemen, het was gezellig! Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 20 Maa 2012 om 16:21
Merwin
Datum: Dinsdag, 20 Maa 2012, 20:16 | Bericht # 113
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
lijkt me een gave meeting jammer dat ik niet kan merwino
Bericht lijkt me een gave meeting jammer dat ik niet kan merwino Bericht getypt door - Merwin Toegevoegd op 20 Maa 2012 om 20:16