ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik zou wel meewillen, 't was de vorige keer erg gezellig dus dat moet het dan deze keer ook worden heah! Ik heb gestemd op 'iets anders', aangezien ik het liefst naar Diergaarde Blijdorp zou willen, ik weet dat we daar al vaker geweest zijn maar Blijdorp is iedere keer anders en het blijft gewoon een supermooie dierentuin, ook als je er al vaak geweest bent. Ouwehands is ook wel leuk, ook omdat er een leuke kortingsactie is, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Blijdorp, ook omdat er daar weer veel nieuws te zien is (Moeras, arctica enz. enz.).
EDIT: Misschien is het ook leuk dat ALS we naar Blijdorp zouden gaan, we er een (achter de schermen-) rondleiding boeken? Dat kost 1,50 extra geloof ik... groet [b]World Zoo Showroom
Bericht veranderd door: ChrissievdP - Vrijdag, 02 Maa 2012, 22:19
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik heb op Ouwehands gestemd. Waarom? Heel simpel, dat is voor mij zelfs nog te fietsen. Waarschijnlijk kan ik dus komen als het in Ouwehands Dierenpark is. Of iedereen stemt massaal op bijv. Emmen of (onwaarschijnlijk) Artis. Maar ik ben van de partij!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik heb voor ouwehands gestemt aangezien er nu nog een aanbieding is tot 24:00 vanavond voor 50% korting dus mensen die nog kaarten willen koop ze dan snel
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 00:35 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Chrissievdp: ik denk dat het wel n keer goed is om niet naar blijdorp te gaan Zo krijgen mensen uit andere delen van het land ook kans om iets dichter bij huis te hebben En natuurlijk is blijdorp altijd leuk Maar zon ronleiding kan natuurlijk overal denk ik
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 08:41 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik zou heel graag mee willen maar van mijn ouders mag ik niet .......... ik heb wel gestemd. maar de reden is dat we in de carnavals vakantie al naar de efteling zijn geweest. en mijn ouders vinden het niet echt normaal om dan vlak daarna naar een dierentuin te gaan. ( ook al zijn er drie heel dichtbij) ik kon hier wel om janken want de reden was dat ik het leuk vond om iedereen een beetje te ontmoeten.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 09:22 | Bericht # 19
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (Kit_Fisto)
k zou heel graag mee willen maar van mijn ouders mag ik niet .......... ik heb wel gestemd. maar de reden is dat we in de carnavals vakantie al naar de efteling zijn geweest. en mijn ouders vinden het niet echt normaal om dan vlak daarna naar een dierentuin te gaan. ( ook al zijn er drie heel dichtbij) ik kon hier wel om janken want de reden was dat ik het leuk vond om iedereen een beetje te ontmoeten.
Marijn
Nouja, dit zal niet dé laatste zijn. En volgend jaar mag 't dan waarschijnlijk wel!
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 09:41 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
mijn vader zij laatst nog, waarneer is er dan een soort Zoo Tycoon meeting, dan gaan we erheen, dus ik denk dat ik wel kom als het niet te ver is... Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P