ZTSF Meeting 2012
NielsG
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 10:00 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Dus dan zullen deze meegaan: Raymond (Zeker) Errol (Zeker) Thomas (Heel waarschijnlijk) Jeweetwelwie (Heel waarschijnlijk) Niels (Misschien) Timo (Waarschijnlijk) Guido (Zeker) Christiaan (Waarschijnlijk) Martijn (Zeker) Vernon (Waarschijnlijk) Fred (???) Thyrone (Heel waarschijnlijk) Klopt dit?
Bericht Dus dan zullen deze meegaan: Raymond (Zeker) Errol (Zeker) Thomas (Heel waarschijnlijk) Jeweetwelwie (Heel waarschijnlijk) Niels (Misschien) Timo (Waarschijnlijk) Guido (Zeker) Christiaan (Waarschijnlijk) Martijn (Zeker) Vernon (Waarschijnlijk) Fred (???) Thyrone (Heel waarschijnlijk) Klopt dit? Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 03 Maa 2012 om 10:00
timo13
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 10:04 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Denk t wel Maar mag ik even vragen aan de mensen waarvan de ouders meegaan: Zijn de ouders ook van plan met "ons" mee te lopen
Bericht Denk t wel Maar mag ik even vragen aan de mensen waarvan de ouders meegaan: Zijn de ouders ook van plan met "ons" mee te lopen Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 03 Maa 2012 om 10:04
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 10:50 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ NielsGuchelaar , ja dat hoop ik ook
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ NielsGuchelaar , ja dat hoop ik ookBericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 03 Maa 2012 om 10:50
IK
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 10:56 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik vraag straks even of het mag, dan krijg je het te horen. Min ouders slapen nu nog
Bericht Ik vraag straks even of het mag, dan krijg je het te horen. Min ouders slapen nu nog Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 03 Maa 2012 om 10:56
raymondhoek
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 21:51 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Het lijkt me duidelijk!! 18-03-2012 zal het ZTSF naar Ouwehands Dierenpark in Rhenen gaan!! Je kunt in dit topic aangeven of je komt of niet. (Natuurlijk moet je gewoon komen ) Mocht je al zeker weten dat je komt, wees dan verstandig en koop VÓÓR zondag 04-03-2012 (23:59) je kaartje via marktplaats. Dan krijg je namelijk 50% korting!! De marktplaats actie kun je --> hier <-- vinden. Raymond (Site-admin)
Bericht Het lijkt me duidelijk!! 18-03-2012 zal het ZTSF naar Ouwehands Dierenpark in Rhenen gaan!! Je kunt in dit topic aangeven of je komt of niet. (Natuurlijk moet je gewoon komen ) Mocht je al zeker weten dat je komt, wees dan verstandig en koop VÓÓR zondag 04-03-2012 (23:59) je kaartje via marktplaats. Dan krijg je namelijk 50% korting!! De marktplaats actie kun je --> hier <-- vinden. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 03 Maa 2012 om 21:51
Jeweetwelwie
Datum: Zaterdag, 03 Maa 2012, 23:14 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Is het niet slim als mensen het er zelf inzetten als ze het echt zeker weten? Ik heb gehoord dat van de crew al drie mensen zeker was dus dan wordt het het volgende lijstje: 1. Raymond 2. Errol 3. Terdo (Guido) 4. Jeweetwelwie Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Is het niet slim als mensen het er zelf inzetten als ze het echt zeker weten? Ik heb gehoord dat van de crew al drie mensen zeker was dus dan wordt het het volgende lijstje: 1. Raymond 2. Errol 3. Terdo (Guido) 4. Jeweetwelwie Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 03 Maa 2012 om 23:14
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 08:29 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ raymondhoek , goed dat je dat hebt laten zien , over dat 50% dinges.! nu gaan mijn ouders mischien even twijvelen.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ raymondhoek , goed dat je dat hebt laten zien , over dat 50% dinges.! nu gaan mijn ouders mischien even twijvelen.Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 08:29
IK
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 10:18 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Mijn ouders zijn o.h.m. aan het overleggen. Als het goed is weet ik het vanmiddag zeker.
Bericht Mijn ouders zijn o.h.m. aan het overleggen. Als het goed is weet ik het vanmiddag zeker. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 10:18
raymondhoek
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 11:33 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ Kit_Fisto , Hoe meer zielen hoe meer vreugd! @ IK , Mooi zo!! Vergeet niet te zeggen dat ze eventueel zelf ook mee mogen hé. Raymond
Bericht @ Kit_Fisto , Hoe meer zielen hoe meer vreugd! @ IK , Mooi zo!! Vergeet niet te zeggen dat ze eventueel zelf ook mee mogen hé. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 11:33
IK
Datum: Zondag, 04 Maa 2012, 12:08 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik heb ze alle info in een mail verstuurd, en mijn ouders lezen altijd alles heel secuur twee keer door. Dan weten ze het wel denk ik xD
Bericht Ik heb ze alle info in een mail verstuurd, en mijn ouders lezen altijd alles heel secuur twee keer door. Dan weten ze het wel denk ik xD Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 04 Maa 2012 om 12:08