Algemene informatie De ZTSF meeting van 2012 komt er weer aan. Naar alle waarschijnlijkheid zal dat gaan gebeuren op 18 maart 2012. Dit valt op een zondag waarop gezelligheid natuurlijk vooraan staat.
Waar de meeting word gehouden is nog niet vast gesteld. Daarvoor hebben we jullie hulp nodig. Stem op welke dierentuin jij een meeting zou willen houden.
Onze voorkeur gaat naar Oudehands Dierenpark, aangezien die momenteel een marktplaats actie hebben. Dus het is van belang dat we dit op kort termijn beslissen.
Dus reageer aub snel!!
Waarom zou je komen?? - Pure gezelligheid - Leuke dierentuin bezoeken - Op de hoogte zijn van de laatste nieuwtjes omtrent ZTSF - Aan een wedstrijd mee doen - Misschien wel een leuke exclusieve download winnen - Een prijs in je prijzenkast krijgen
Dus waarom niet??
Wedstrijd??? Jazeker, elke keer is er met de ZTSF meeting een wedstrijd, deze is er afgelopen keer niet geweest ivm het aantal leden. Echter zal hij er deze keer zeker weer zijn. En er zal weer een prijs te winnen zijn die elke Zoo Tycoon 2-er wel wilt hebben!
Mag ik andere mensen mee nemen?? Tuurlijk!! Iedereen is welkom. Vrienden, ouders of andere familieleden. Ze mogen allemaal mee!!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Maar mijn ouders vertrouwen het niet en laten mij niet gaan: Mochten je ouders nou vragen hebben of mochten ouders zeker willen weten dat het goed is, zou er altijd contact met mij kunnen worden opgenomen via telefoon, mail of zelfs een persoonlijke afspraak. Want wij snappen best dat sommige ouders wat voorzichtig met jullie zijn.
@ Real_thomas, En mochten ze nou vragen hebben of mochten ouders zeker willen weten dat het goed is, zou er altijd contact met mij kunnen worden opgenomen via telefoon, mail of zelfs een persoonlijke afspraak. Want ik snap best dat sommige ouders wat voorzichtig ermee zijn.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ raymondhoek, echt heel leuk, ga zeker kijken of ik mee kan naar ouwehands!! ga er wel vanuit dat we ook het aquarium enzovoorts meenemen want anders ben je er snel doorheen een natuurlijk de kleine ijsbeertjes