ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
nou ik wens jullie in ieder geval allemaal veel plezier, aangezien het 100% zeker is dat ik niet ga. egt stom, de vorige heb ik echt helemaal gemist en nu kan ik niet naar deze toe omdat mijn moeder jarig is <_<
Datum: Woensdag, 07 Maa 2012, 09:13 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
oke ik heb een hele goeie reden dat ik niet meer aan mijn vader durf te vragen of ik mee mag met de meeting. dat komt omdat ik het ongeveer een keer per dag vraag. en als ik het vraag dan roept die weer van: hou toch een keer op met je dierenpark! ik heb geen zin om dat nog aan te horen van je gezeur. dus vraag ik het voortaan aan mijn moeder . dus ik kom nog heel heel heel mischien.
Marijn, Misschien moet je het gewoon even laten rusten. Je ouders hebben dan even de tijd om na te denken. Opdringen helpt meestal niet. Het is over twee weken dus als je er volgende week over begint misschien mag je dan wel.. Je hoeft trouwens niet alleen te komen als je ouders dat gevaarlijk vinden maar het kan ook met vriend(in) of misschien je ouders zelf.
Aanstaande zondag is al de meeting. En hier wat verdere informatie. De verzameltijd is 11:00 voor de ingang van Ouwehands Dierenpark (dus voor de kaart verkoop). Hier zullen wij iets na 11:00 door naar binnen gaan en de ZTSF meeting van start laten gaan.
Mocht je met het openbaar vervoer komen: Als er mensen zijn die langs Rotterdam Centraal, Utrecht Centraal, Rhenen (station) komen, meld dat dan even, dan kunnen we namelijk eventueel tussendoor afspreken onderweg. Want samen reizen is altijd gezelliger dan alleen.
Mochten er vragen over de meeting zijn kunnen deze in dit topic gesteld worden.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ok, ok, er is misschien, heel misschien een kleine kans dat ik nog mee mag, maar ik denk dat ik dat pas op de 17de definitief weet. mijn moeder is dus de 18de jarig, maar mijn vader de 15de, en ze gaan nu misschien gezamelijk hun verjaardag vieren op de 17de.