Ik vind het beter als je ook als gast berichtjes kan plaatsen in forums...
Deze functie hebben we expres uitgezet, omdat er spammers zijn, die als gasten dan bepaalde foto's en plaatjes plaatsen die niet bij deze leeftijdscatogorie horen... En doordat je nu een aacount moet aanmaken om iets te kunnen posten, haken dat soort spammers vaak af...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Raymond, Ik vind de site er steeds beter uit gaan zien. Toppie gedaan!! En ook het gastenboek ziet er nu netjes uit. Was al netjes maar nu in de stijl van ZTSF. En alles krijgt nu zijn plaatsje!! Groetjes van Laraatje en ga zo door!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 76 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
De twee 'zwarte banden' op de start pagina mogen van mij wel een kleurje krijgen.
En de volgorde in het menu mag van mij anders, 'statestieken' en 'profiel gegevens' kunnen naar beneden. Dan staat de 'belangrijke' dingen wat meer bovenaan.
De twee 'zwarte banden' op de start pagina mogen van mij wel een kleurje krijgen. En de volgorde in het menu mag van mij anders, 'statestieken' en 'profiel gegevens' kunnen naar beneden. Dan staat de 'belangrijke' dingen wat meer bovenaan. maar voor de rest wordt het steeds beter
Dit zijn zeker geen slechte ideeën...
MAAR... Welke kleur/of welke kleuren moet de achtergrond (die 2 zwarte balken) dan krijgen??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 76 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Quote (raymondhoek)
MAAR... Welke kleur/of welke kleuren moet de achtergrond (die 2 zwarte balken) dan krijgen??
Ik denk dat donker groen goed bij de rest past. Maar ik denk dat je beter een paar kleuren kan uitproberen en dan beslissen wat het beste staat. Oh neem geen hele fele kleuren dat maakt het misschien te druk.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Je kan ook een zt2 plaatje bij die banden neerzetten in plaats van kleuren. Dat ziet er ook wel leuk uit. Maar dan moet dat plaatje wel aansluiten op het bovenste en onderste plaatje (regenwoud van zt2)
Je kan ook een zt2 plaatje bij die banden neerzetten in plaats van kleuren. Dat ziet er ook wel leuk uit. Maar dan moet dat plaatje wel aansluiten op het bovenste en onderste plaatje (regenwoud van zt2)
Goed idee, maar ONmogelijk met deze layout... de algemene layout van het ZTSF past zich aan aan jou beeldscherm... bij hele kleine beeldschermen heb je niet eens zwarte balken dus hij zal nooit helemaal goed aan kunnen sluiten op de andere ZT2 plaatjes
Quote (raymondhoek) MAAR... Welke kleur/of welke kleuren moet de achtergrond (die 2 zwarte balken) dan krijgen?? Ik denk dat donker groen goed bij de rest past. Maar ik denk dat je beter een paar kleuren kan uitproberen en dan beslissen wat het beste staat. Oh neem geen hele fele kleuren dat maakt het misschien te druk.
Inmiddels is de achtergrond kleur verranderd, is dit een verbetering of een verslechtering?? Oordeel zelf... Ik vind het zelf wel fijner, het is allemaal wat lichter, en helderder.
OOK is er nu een load-scherm ingebouwd. Zolang als dat de pagina laad, zal dat load-scherm zich laten zien... We hopen dat jullie dit een goede verbetering vinden...
Jammer alleen dat de pagina een "het" is. Er staat nu "De pagina word geladen", maar als ik goed opgelet heb bij Nederlands op school, moet het volgens mij toch echt "De pagina wordt geladen" zijn !
Ikzelf vind de kleur overigens niet zo super. Maargoed, als de andere leden dit wel beter vinden, sta ik daar natuurlijk geheer achter !