Ik mis zelf wel een subforum genaamd: "Nieuws, muziek, tv en film" misschien moet die er nog wel komen. Want m'n topic: " - KONINGINNENDAG 2009 EINDIGT IN DRAMA! - " staat nu in de Composthoop en vind ik hem niet thuis horen! Frank (TigerKeeper)
Zo gezegt, zo gedaan. Bij deze is er een nieuw forum, genaamd "Media Studio". Dit is een forum voor Tv en Radio.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind de site steeds mooier en mooier worden!! Nu staat er al op dat het downloadweek is en dat mensen elke dag een download kunnen vinden. Mijn complimenten gaan uit naar Raymond, die toch ondanks zijn drukke schema toch nog tijd maakt voor de site en toch nog dingen mooier maakt. Bedankt Raymond en de site wordt steeds mooier en goed werk!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 03 Jun 2009, 16:46 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 16 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey
allereerst wou ik even zeggen dat ik dit een ontzettend goeie site vind. Maar het viel mij op dat er voor het internationale board maar heel weinig sub-boards (weet even niet hoe je het noemt) zijn. Even een voorbeeldje: voor het zoo tycoon 2 board heb je hier bijv. showroom, design, downloads, en nog veel meer, maar voor het internationale gedeelte heb je dat niet.
Misschien een optie om ook zoiets voor het internationale gedeelte te doen ? Dat maakt het ook leuker voor de mensen die niet zo goed Nederlands kunnen.
Ik wil daar overigens opzich best bij helpen, ik spreek en schrijf namelijk bijna meer Engels als Nederlands
Hoop dat jullie iets met het advies kunnen
Cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
Dat komt omdat het ZTSF een Nederlandse site is! Engelsen kunnen als ze dat willen ook gewoon een showroom topic openen, maar dan in het Engels! En ik zal je ook nog even uit je droom helpen: Met onze veelzeidige crew hebben we geen hulp nodig ! Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik vind het kleuren layout van het lay-out wel iets te strak. De kleuren mogen van mij wel iets meer op elkaar gewaagd zijn (voor die gene die het niet begrijpd: de kleuren mogen wel iets meer op elkaar lijken.) Ik weet niet of ik de enige ben die dat vind, maar ik kom ook maar met een voorstel. Maar de indeling van de lay-out is prachtig!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Zaterdag, 27 Jun 2009, 20:03 | Bericht # 39
chrischi83
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 30 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
i usually would like the site as well, especially the layout. But I think members should have the possibilty to see, which posts count and which don´t, because it´s very hard to get access to the exclusives. And this isn´t fun :-(
Mabye it is, but you have to remember this forum is to talk with other members, and accually the exclusives are only a reward, not a destination. I know it's great to reach them, but I hope it's not the only reason you are here, couse that's exactly the reason why your post counter is not count anywhere. Forget the crew... Follow the rules!