ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik vind het wel een goede verandering, alleen het had wat groenere mogen zijn. Nu is mintgroen en misschien een andere kleur groen proberen of geheel een andere kleur. En inderdaad wat Erry zegt, de pagina wordt geladen. Maakt niks uit en bij het forum is mijn pagina tussen de forumdingen nu grijs en dat zou je bijvoorbeeld ook een kleurtje kunnen geven, bijvoorbeeld een soort van geel!! Maar het is alles bij elkaar wel een verbetering vind ik. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ja ik vind het wel een goede verandering, alleen het had wat groenere mogen zijn. Nu is mintgroen en misschien een andere kleur groen proberen of geheel een andere kleur. En inderdaad wat Erry zegt, de pagina wordt geladen. Maakt niks uit en bij het forum is mijn pagina tussen de forumdingen nu grijs en dat zou je bijvoorbeeld ook een kleurtje kunnen geven, bijvoorbeeld een soort van geel!! Maar het is alles bij elkaar wel een verbetering vind ik. Groetjes van Laraatje
Ik snap je idee (die dikgedrukt staat) niet helemaal Kun je het wat beter uitleggen aub...
@ de pagina WORD geladen... Ik heb het verranderd naar: De pagina wordt geladen...
@ achtergrond kleur, ik heb de kleur zoals gevraagd iets meer naar het tropisch regenwoud/jungle toe getrokken, is het zo beter?? Zelf vind ik dit wel beter, wat vinden jullie??
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, nu vind ik het ook veel beter, past ook bij deze pagina!! IK bedoel tussen de forum, tussen bijvoorbeeld new reply en het forum zelf, is het grijs bij mij!! En dat vind ik best zonde!! Je zou dat bijvoorbeeld een andere kleur kunnen geven!! Ik hoop dat je het nu wel snapt. Anders geef nog maar een gilletje. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ja, nu vind ik het ook veel beter, past ook bij deze pagina!! IK bedoel tussen de forum, tussen bijvoorbeeld new reply en het forum zelf, is het grijs bij mij!! En dat vind ik best zonde!! Je zou dat bijvoorbeeld een andere kleur kunnen geven!! Ik hoop dat je het nu wel snapt. Anders geef nog maar een gilletje. Groetjes van Laraatje
Ik snap het nu wel, Maar om voor die plaats een goede kleur te vinden, ben je niet bepaald makkelijk bezig, ik wil geen groen, omdat je dan zó'n extreem groen forum hebt, geen geel, dat is al aardig wat in het forum zelf bewerkt En geen wit, want dan zouden de textvlakken niet direct opvallen... Dus mocht jij een andere (leuke) kleur weten, die bij het ZTSF past, dan hoor ik het graag van je...
Voormalig Crewlid
Directeur
Misschien wel een kleur van lichte rode!! Niet roze maar meer in de vorm van rood maar dan een beetje turkoise kleur. Maar verder vind ik het al een mooie verbetering. Het kijkt prettig in de ogen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Dat is heel apart, Aangezien deze vlakken OOK aangepast zijn... Ik denk dat jij het ZTSF offline bekijkt, en dat alle plaatjes bij jou zijn opgeslagen.
Oplossing: Probeer de vernieuwknop (F5).
Mocht je het probleem daarna nog steeds hebben, hoor ik het graag van je...
Datum: Donderdag, 07 Mei 2009, 14:16 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik mis zelf wel een subforum genaamd: "Nieuws, muziek, tv en film" misschien moet die er nog wel komen. Want m'n topic: " - KONINGINNENDAG 2009 EINDIGT IN DRAMA! - " staat nu in de Composthoop en vind ik hem niet thuis horen!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!