Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Wat wil jij dat er nog verranderd word??
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 22 Apr 2009, 18:48 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja ik vind het wel een goede verandering, alleen het had wat groenere mogen zijn. Nu is mintgroen en misschien een andere kleur groen proberen of geheel een andere kleur. En inderdaad wat Erry zegt, de pagina wordt geladen. Maakt niks uit en bij het forum is mijn pagina tussen de forumdingen nu grijs en dat zou je bijvoorbeeld ook een kleurtje kunnen geven, bijvoorbeeld een soort van geel!!
Maar het is alles bij elkaar wel een verbetering vind ik. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa ik vind het wel een goede verandering, alleen het had wat groenere mogen zijn. Nu is mintgroen en misschien een andere kleur groen proberen of geheel een andere kleur. En inderdaad wat Erry zegt, de pagina wordt geladen. Maakt niks uit en bij het forum is mijn pagina tussen de forumdingen nu grijs en dat zou je bijvoorbeeld ook een kleurtje kunnen geven, bijvoorbeeld een soort van geel!!
Maar het is alles bij elkaar wel een verbetering vind ik. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 22 Apr 2009 om 18:48
Giraffe87
Datum: Woensdag, 22 Apr 2009, 19:38 | Bericht # 22   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ik ben het met Laraatje eens of de groene kleur, het mag wel iets groener. Een kleur groen uit 'de jungle' op de begin pagina is misschien een idee ^_^
BerichtIk ben het met Laraatje eens of de groene kleur, het mag wel iets groener. Een kleur groen uit 'de jungle' op de begin pagina is misschien een idee ^_^

Bericht getypt door - Giraffe87
Toegevoegd op 22 Apr 2009 om 19:38
raymondhoek
Datum: Woensdag, 22 Apr 2009, 22:09 | Bericht # 23   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Quote (Laraatje2008)
Ja ik vind het wel een goede verandering, alleen het had wat groenere mogen zijn. Nu is mintgroen en misschien een andere kleur groen proberen of geheel een andere kleur. En inderdaad wat Erry zegt, de pagina wordt geladen. Maakt niks uit en bij het forum is mijn pagina tussen de forumdingen nu grijs en dat zou je bijvoorbeeld ook een kleurtje kunnen geven, bijvoorbeeld een soort van geel!!
Maar het is alles bij elkaar wel een verbetering vind ik. Groetjes van Laraatje

Ik snap je idee (die dikgedrukt staat) niet helemaal :(
Kun je het wat beter uitleggen aub...

@ de pagina WORD geladen...
Ik heb het verranderd naar: De pagina wordt geladen... ^_^

@ achtergrond kleur, ik heb de kleur zoals gevraagd iets meer naar het tropisch regenwoud/jungle toe getrokken, is het zo beter??
Zelf vind ik dit wel beter, wat vinden jullie??

Raymond (site-admin) ;)

Bericht
Quote (Laraatje2008)
Maar het is alles bij elkaar wel een verbetering vind ik. Groetjes van Laraatje

Ik snap je idee (die dikgedrukt staat) niet helemaal :(
Kun je het wat beter uitleggen aub...

@ de pagina WORD geladen...
Ik heb het verranderd naar: De pagina wordt geladen... ^_^

@ achtergrond kleur, ik heb de kleur zoals gevraagd iets meer naar het tropisch regenwoud/jungle toe getrokken, is het zo beter??
Zelf vind ik dit wel beter, wat vinden jullie??

Raymond (site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 22 Apr 2009 om 22:09
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 23 Apr 2009, 06:30 | Bericht # 24   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja, nu vind ik het ook veel beter, past ook bij deze pagina!! IK bedoel tussen de forum, tussen bijvoorbeeld new reply en het forum zelf, is het grijs bij mij!! En dat vind ik best zonde!! Je zou dat bijvoorbeeld een andere kleur kunnen geven!! Ik hoop dat je het nu wel snapt. Anders geef nog maar een gilletje. Groetjes van Laraatje B)

BerichtJa, nu vind ik het ook veel beter, past ook bij deze pagina!! IK bedoel tussen de forum, tussen bijvoorbeeld new reply en het forum zelf, is het grijs bij mij!! En dat vind ik best zonde!! Je zou dat bijvoorbeeld een andere kleur kunnen geven!! Ik hoop dat je het nu wel snapt. Anders geef nog maar een gilletje. Groetjes van Laraatje B)

Toegevoegd op 23 Apr 2009 om 06:30
raymondhoek
Datum: Donderdag, 23 Apr 2009, 12:11 | Bericht # 25   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Quote (Laraatje2008)
Ja, nu vind ik het ook veel beter, past ook bij deze pagina!! IK bedoel tussen de forum, tussen bijvoorbeeld new reply en het forum zelf, is het grijs bij mij!! En dat vind ik best zonde!! Je zou dat bijvoorbeeld een andere kleur kunnen geven!! Ik hoop dat je het nu wel snapt. Anders geef nog maar een gilletje. Groetjes van Laraatje

Ik snap het nu wel,
Maar om voor die plaats een goede kleur te vinden, ben je niet bepaald makkelijk bezig, ik wil geen groen, omdat je dan zó'n extreem groen forum hebt, geen geel, dat is al aardig wat in het forum zelf bewerkt En geen wit, want dan zouden de textvlakken niet direct opvallen...
Dus mocht jij een andere (leuke) kleur weten, die bij het ZTSF past, dan hoor ik het graag van je...

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht
Quote (Laraatje2008)
Ja, nu vind ik het ook veel beter, past ook bij deze pagina!! IK bedoel tussen de forum, tussen bijvoorbeeld new reply en het forum zelf, is het grijs bij mij!! En dat vind ik best zonde!! Je zou dat bijvoorbeeld een andere kleur kunnen geven!! Ik hoop dat je het nu wel snapt. Anders geef nog maar een gilletje. Groetjes van Laraatje

Ik snap het nu wel,
Maar om voor die plaats een goede kleur te vinden, ben je niet bepaald makkelijk bezig, ik wil geen groen, omdat je dan zó'n extreem groen forum hebt, geen geel, dat is al aardig wat in het forum zelf bewerkt En geen wit, want dan zouden de textvlakken niet direct opvallen...
Dus mocht jij een andere (leuke) kleur weten, die bij het ZTSF past, dan hoor ik het graag van je...

Raymond (Site-admin) ;)

Toegevoegd op 23 Apr 2009 om 12:11
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 24 Apr 2009, 07:06 | Bericht # 26   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Misschien wel een kleur van lichte rode!! Niet roze maar meer in de vorm van rood maar dan een beetje turkoise kleur. Maar verder vind ik het al een mooie verbetering. Het kijkt prettig in de ogen.
Groetjes van Laraatje :D

BerichtMisschien wel een kleur van lichte rode!! Niet roze maar meer in de vorm van rood maar dan een beetje turkoise kleur. Maar verder vind ik het al een mooie verbetering. Het kijkt prettig in de ogen.
Groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 24 Apr 2009 om 07:06
egbert
Datum: Vrijdag, 24 Apr 2009, 16:47 | Bericht # 27   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger

Horen die zwarte vlekken er bij? Lijkt mij niet!
Bijlage: 6842485.png (689.6 Kb)
Bericht

Bericht getypt door - egbert
Toegevoegd op 24 Apr 2009 om 16:47
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 24 Apr 2009, 18:19 | Bericht # 28   
ZTSF Gegevens

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Quote (egbert)

Dat is heel apart,
Aangezien deze vlakken OOK aangepast zijn...
Ik denk dat jij het ZTSF offline bekijkt, en dat alle plaatjes bij jou zijn opgeslagen.

Oplossing:
Probeer de vernieuwknop (F5).

Mocht je het probleem daarna nog steeds hebben, hoor ik het graag van je...

Raymond ;)

Bericht
Quote (egbert)

Dat is heel apart,
Aangezien deze vlakken OOK aangepast zijn...
Ik denk dat jij het ZTSF offline bekijkt, en dat alle plaatjes bij jou zijn opgeslagen.

Oplossing:
Probeer de vernieuwknop (F5).

Mocht je het probleem daarna nog steeds hebben, hoor ik het graag van je...

Raymond ;)

Toegevoegd op 24 Apr 2009 om 18:19
Giraffe87
Datum: Zondag, 26 Apr 2009, 20:23 | Bericht # 29   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

De nieuwe kleur is helemaal goed zo :D
Het word niet te druk, maar het lijkt beter dan dat mintgroene ^_^
BerichtDe nieuwe kleur is helemaal goed zo :D
Het word niet te druk, maar het lijkt beter dan dat mintgroene ^_^

Bericht getypt door - Giraffe87
Toegevoegd op 26 Apr 2009 om 20:23
Frank
Datum: Donderdag, 07 Mei 2009, 14:16 | Bericht # 30   
ZTSF Gegevens

Curator

Ik mis zelf wel een subforum genaamd: "Nieuws, muziek, tv en film"
misschien moet die er nog wel komen. Want m'n topic: " - KONINGINNENDAG 2009 EINDIGT IN DRAMA! - " staat nu in de Composthoop en vind ik hem niet thuis horen! <_<

Frank (TigerKeeper)

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtIk mis zelf wel een subforum genaamd: "Nieuws, muziek, tv en film"
misschien moet die er nog wel komen. Want m'n topic: " - KONINGINNENDAG 2009 EINDIGT IN DRAMA! - " staat nu in de Composthoop en vind ik hem niet thuis horen! <_<

Frank (TigerKeeper)

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 07 Mei 2009 om 14:16
Search:

Hosted by uCoz