Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Wat vind jij van ZTSF V2.0
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 12:59 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ ZooM
Bedankt dat je het minder 'kinderlijk' vind, dit was ook onze insteek.
Zoals op de startpagina vermeld staat, zijn een aantal dingen nog niet gereed, waaronder de chat.

Bericht@ ZooM
Bedankt dat je het minder 'kinderlijk' vind, dit was ook onze insteek.
Zoals op de startpagina vermeld staat, zijn een aantal dingen nog niet gereed, waaronder de chat.

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 12:59
IK
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 14:00 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

De lay-out ziet er al goed uit, meer heb ik niet echt te zeggen.
Was wel een beetje lang offline hoor :P
Jammer dat de chat er nog niet is.
BerichtDe lay-out ziet er al goed uit, meer heb ik niet echt te zeggen.
Was wel een beetje lang offline hoor :P
Jammer dat de chat er nog niet is.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 14:00
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 14:19 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ IK
Bedankt dat je het er goed uit vindt zien.
Ja jammer genoeg duurde het wat langer dan gepland, i.v.m. problemen via de verschillende internetbrowsers.
Gelukkig zijn we nu weer online en komen de laatste dingen eraan.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ IK
Bedankt dat je het er goed uit vindt zien.
Ja jammer genoeg duurde het wat langer dan gepland, i.v.m. problemen via de verschillende internetbrowsers.
Gelukkig zijn we nu weer online en komen de laatste dingen eraan.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 14:19
timo13
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 15:52 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Ik vind het er al erg geslaagd. Er komen nog veel dingen aan die echt de moeite waard zijn. 
Maar nog even over het lange offline zijn van het forum, dat snapte ik eerst ook niet maar nadat Jeweetwelwie mij had gevraagd om even mee wat downloads over te zetten kwam ik er wel 
achter dat dit allemaal heeeeeeeel lang duurt. En ik weet zeker dat de hele crew zijn uiterste best heeft gedaan om alles zo snel mogelijk te doen.

Het menu onderaan vind ik echt geweldig haha en het ziet er idd niet meer zo 'kinderlijk' uit zoals ZooM al zei

En nouja alle dingen die ik ook nog anders zou willen zien zijn al gezegd denk ik...

BerichtIk vind het er al erg geslaagd. Er komen nog veel dingen aan die echt de moeite waard zijn. 
Maar nog even over het lange offline zijn van het forum, dat snapte ik eerst ook niet maar nadat Jeweetwelwie mij had gevraagd om even mee wat downloads over te zetten kwam ik er wel 
achter dat dit allemaal heeeeeeeel lang duurt. En ik weet zeker dat de hele crew zijn uiterste best heeft gedaan om alles zo snel mogelijk te doen.

Het menu onderaan vind ik echt geweldig haha en het ziet er idd niet meer zo 'kinderlijk' uit zoals ZooM al zei

En nouja alle dingen die ik ook nog anders zou willen zien zijn al gezegd denk ik...

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 15:52
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 16:17 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

De grootste reden voor het langer dan verwacht offline blijven van de website is te danken aan Internet Explorer.
Voor de mensen die de browser ook op hun pc hebben staan, moeten ze maar eens vergelijk met google chrome of firefox, etc.
Internet explorer blokkeerde aan alle kanten de layout, waardoor daar duidelijk meer tijd in ging zitten.
En zelfs nu nog werkt het primair goed, maar mooi is het niet te noemen bij IE.

We zijn nog steeds druk bezig om ook alle andere onderdelen uit te rollen.
Zo ben ik nu even snel die 'tabs' aan het fixen, die moeilijk doen zodra iemand is uitgelogd en zal ik kijken hoever ik met de chat kom.

@ catfreako
Ook dat soort kleine puntjes komen nog onder de gum te zitten, alleen had op dit moment geen prioriteit.

@ krieke668
Het profiel lijkt er nu misschien uit te steken, maar eigenlijk is ook dat onderdeel van het concept.
Dergelijke layout vind je straks terug op de (personal) homepage en is ook al verwerkt in de reactie's bij downloads.
Dus nu valt het misschien erg uit de boot, maar is juist de voorloper van de site ;)

Raymond ;)

BerichtDe grootste reden voor het langer dan verwacht offline blijven van de website is te danken aan Internet Explorer.
Voor de mensen die de browser ook op hun pc hebben staan, moeten ze maar eens vergelijk met google chrome of firefox, etc.
Internet explorer blokkeerde aan alle kanten de layout, waardoor daar duidelijk meer tijd in ging zitten.
En zelfs nu nog werkt het primair goed, maar mooi is het niet te noemen bij IE.

We zijn nog steeds druk bezig om ook alle andere onderdelen uit te rollen.
Zo ben ik nu even snel die 'tabs' aan het fixen, die moeilijk doen zodra iemand is uitgelogd en zal ik kijken hoever ik met de chat kom.

@ catfreako
Ook dat soort kleine puntjes komen nog onder de gum te zitten, alleen had op dit moment geen prioriteit.

@ krieke668
Het profiel lijkt er nu misschien uit te steken, maar eigenlijk is ook dat onderdeel van het concept.
Dergelijke layout vind je straks terug op de (personal) homepage en is ook al verwerkt in de reactie's bij downloads.
Dus nu valt het misschien erg uit de boot, maar is juist de voorloper van de site ;)

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 16:17
ZooM
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 16:29 | Bericht # 16   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

Als de chat komt vind ik het helemaal goed!
BerichtAls de chat komt vind ik het helemaal goed!

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 16:29
jeffrey
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 17:27 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Curator

Vind het super! Ben blij dat het weer online is, het forum ziet er al een stuk volwassener (om het zo te zeggen) uit. Ik hoop dat de veranderingen die nog komen ook zo goed worden! :D

Always look on the bright side of life!
BerichtVind het super! Ben blij dat het weer online is, het forum ziet er al een stuk volwassener (om het zo te zeggen) uit. Ik hoop dat de veranderingen die nog komen ook zo goed worden! :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 17:27
boerroel545
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 18:25 | Bericht # 18   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

ztsf is mooier dan ooit geworden goed gedaan
ook de verbetering die ik vanochtend zij in de tijdelijke chat is al opgelost
hopelijk hebben we hier met ze allen nog velen jaren plezier van  ^_^

Berichtztsf is mooier dan ooit geworden goed gedaan
ook de verbetering die ik vanochtend zij in de tijdelijke chat is al opgelost
hopelijk hebben we hier met ze allen nog velen jaren plezier van  ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 18:25
legoman12324
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 19:37 | Bericht # 19   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

ik vind de v2.0 verzie er al een stuk beter uitzien en al zoals Jeffrey zij de site is een stuk volwassener
maar toch jammer dat het langer duurde dan verwacht maar ja
verder is de nieuwe menu balk super je kan makkelijk bij alles komen verder vind ik het mooi dat de lijn tussen profiel en bericht
verdwenen is en het nu een kleur is en verder vind ik het ook mooi dat je als gewoon lid nu een poll kan toevoegen

verder vind ik het een minpunt die losse balken bij je profiel vond de oude manier iets leuker maar dat is mijn mening
en verder moeten nog de puntjes op de I gezet worden verder mooi werk met dank aan een top crew

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtik vind de v2.0 verzie er al een stuk beter uitzien en al zoals Jeffrey zij de site is een stuk volwassener
maar toch jammer dat het langer duurde dan verwacht maar ja
verder is de nieuwe menu balk super je kan makkelijk bij alles komen verder vind ik het mooi dat de lijn tussen profiel en bericht
verdwenen is en het nu een kleur is en verder vind ik het ook mooi dat je als gewoon lid nu een poll kan toevoegen

verder vind ik het een minpunt die losse balken bij je profiel vond de oude manier iets leuker maar dat is mijn mening
en verder moeten nog de puntjes op de I gezet worden verder mooi werk met dank aan een top crew

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 19:37
krieke668
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 21:43 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

nu ik alles nog wat 'dieper' bekijk lijkt het me beter om de 'nieuwe berichten'knop aan de rechterkant te zetten, als ik op half scherm werk staat die knop over de kader...
Quote (raymondhoek)
@ krieke668, 
Dus nu valt het misschien erg uit de boot, maar is juist de voorloper van de site
dacht al zoiets  ^_^
Berichtnu ik alles nog wat 'dieper' bekijk lijkt het me beter om de 'nieuwe berichten'knop aan de rechterkant te zetten, als ik op half scherm werk staat die knop over de kader...
Quote (raymondhoek)
@ krieke668, 
Dus nu valt het misschien erg uit de boot, maar is juist de voorloper van de site
dacht al zoiets  ^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 21:43
Search:

Hosted by uCoz