Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Wat vind jij van ZTSF V2.0
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 10:36 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Gisteravond laat is ZTSF V2.0 online gegaan.
Laat in dit topic weten wat jij ervan vindt en wat er eventueel nog verbetert moet worden.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtGisteravond laat is ZTSF V2.0 online gegaan.
Laat in dit topic weten wat jij ervan vindt en wat er eventueel nog verbetert moet worden.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 10:36
Remeo
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 10:52 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Ik ben blij dat ZTSF weer online is. Het is even wennen met deze nieuwe versie. Wat ik voornamelijk mis (of nog niet kan vinden) is de Chat.
Verder zie ik zo vluchtig, dat er in de download sectie een aantal dubbele downloads staan.
Mijn eerste indruk is ZEER POSITIEF en ik wil Raymond en zijn team feliciteren met de vernieuwde ZTSF!
(Ik ben echt blij dat jullie weer terug zijn :D)

*** Nu met Google Chrome, zie ik die dubbele downloads niet meer staan!!! ***

Vriendelijke groet, Remeo

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!

Bericht veranderd door: Remeo - Dinsdag, 02 Apr 2013, 11:18
BerichtIk ben blij dat ZTSF weer online is. Het is even wennen met deze nieuwe versie. Wat ik voornamelijk mis (of nog niet kan vinden) is de Chat.
Verder zie ik zo vluchtig, dat er in de download sectie een aantal dubbele downloads staan.
Mijn eerste indruk is ZEER POSITIEF en ik wil Raymond en zijn team feliciteren met de vernieuwde ZTSF!
(Ik ben echt blij dat jullie weer terug zijn :D)

*** Nu met Google Chrome, zie ik die dubbele downloads niet meer staan!!! ***

Vriendelijke groet, Remeo

Bericht getypt door - Remeo
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 10:52
arneb
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 10:55 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

ik vind het wel geslaagd totaal anders dan de eerste maar ik vind het persoonlijk beter! hij reageert hier wel nog wat traagjes maar ik ben er fan van het was de moeite waart om wat extra te wachten!

Berichtik vind het wel geslaagd totaal anders dan de eerste maar ik vind het persoonlijk beter! hij reageert hier wel nog wat traagjes maar ik ben er fan van het was de moeite waart om wat extra te wachten!

Bericht getypt door - arneb
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 10:55
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 11:04 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ Remeo,
Fijn dat je het een goede verbetering vindt!
Zoals op de startpagina vermeld staat, zijn een aantal dingen nog niet gereed, waaronder de chat. 

@ arneb
Fijn dat je het persoonlijk beter vindt. Dat traag reageren heb ik persoonlijk niet,
mocht het in de loop van de tijd aanhouden, meld dit dan a.u.b. nog een keer.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ Remeo,
Fijn dat je het een goede verbetering vindt!
Zoals op de startpagina vermeld staat, zijn een aantal dingen nog niet gereed, waaronder de chat. 

@ arneb
Fijn dat je het persoonlijk beter vindt. Dat traag reageren heb ik persoonlijk niet,
mocht het in de loop van de tijd aanhouden, meld dit dan a.u.b. nog een keer.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 11:04
Remeo
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 11:07 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

@ Jeweetwelwie,  Dank je wel! Ik was te voorbarig met mijn reactie. ik las het net namelijk ook dat de chat eraan zit te komen!
:D

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht@ Jeweetwelwie,  Dank je wel! Ik was te voorbarig met mijn reactie. ik las het net namelijk ook dat de chat eraan zit te komen!
:D

Bericht getypt door - Remeo
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 11:07
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 11:10 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

@ Remeo
Maakt niet uit. Persoonlijk ga ik ook nooit via de startpagina, maar via een standaard link.

@ Iedereen,
Je kunt nog steeds laten weten wat jij van het ZTSF V2.0 vindt. 

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht@ Remeo
Maakt niet uit. Persoonlijk ga ik ook nooit via de startpagina, maar via een standaard link.

@ Iedereen,
Je kunt nog steeds laten weten wat jij van het ZTSF V2.0 vindt. 

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 11:10
krieke668
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 11:50 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

hmmm, al een stuk beter zo!, wel jammer dat er niet echt iets gezegd werd over al die vertragingen... Maar net zoals bij arneb reageert het bij mij allemaal nogal traag.
Verder misschien een beetje té veel bamboe in de opmaak.

Wel goed dat al die overbodige knoppen op je post weg zijn, (geloof dat er 2 knoppen naar je profiel enzo waren) Wat ik wel niet snap is dat de profiel knop in je bericht een andere is dan die bovenaan de pagina...
Ook tof dat de berichten niet meer tegen elkaar kleven en dat de lijn weg is tussen je profiel en je bericht.

Het profiel vind ik zelf eigenlijk wel nogal tegenvallen, gewoon omdat de layout met die gekleurde kaders niet bij de rest van de site past vind ik.

Ik vermoed dat raymond héél trots is op dat "openschuifend menu" xD, ik vind dat menu in ieder geval wel super handig...
Berichthmmm, al een stuk beter zo!, wel jammer dat er niet echt iets gezegd werd over al die vertragingen... Maar net zoals bij arneb reageert het bij mij allemaal nogal traag.
Verder misschien een beetje té veel bamboe in de opmaak.

Wel goed dat al die overbodige knoppen op je post weg zijn, (geloof dat er 2 knoppen naar je profiel enzo waren) Wat ik wel niet snap is dat de profiel knop in je bericht een andere is dan die bovenaan de pagina...
Ook tof dat de berichten niet meer tegen elkaar kleven en dat de lijn weg is tussen je profiel en je bericht.

Het profiel vind ik zelf eigenlijk wel nogal tegenvallen, gewoon omdat de layout met die gekleurde kaders niet bij de rest van de site past vind ik.

Ik vermoed dat raymond héél trots is op dat "openschuifend menu" xD, ik vind dat menu in ieder geval wel super handig...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 11:50
catfreako
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 12:11 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO

Curator

Dat 'uitschuif-menu' waar @ krieke668 het over had is inderdaad heel mooi gemaakt en het posts maken/lezen, berichten sturen ziet er allemaal een stuk beter uit. Jammer genoeg doet de chat het nog niet, maar dat komt er vast heel gaaf uit te zien. 

Mijn enige puntje van kritiek zijn kleinere dingetjes die het geheel 'aantasten', dan heb ik het over hoe bijvoorbeeld deze dingen uit de vorige versie die (naar mijn eigenwijze mening) ook best aangepast hadden mogen worden;

(@ krieke668, ik gebruik even jou post ;p)

BerichtDat 'uitschuif-menu' waar @ krieke668 het over had is inderdaad heel mooi gemaakt en het posts maken/lezen, berichten sturen ziet er allemaal een stuk beter uit. Jammer genoeg doet de chat het nog niet, maar dat komt er vast heel gaaf uit te zien. 

Mijn enige puntje van kritiek zijn kleinere dingetjes die het geheel 'aantasten', dan heb ik het over hoe bijvoorbeeld deze dingen uit de vorige versie die (naar mijn eigenwijze mening) ook best aangepast hadden mogen worden;

(@ krieke668, ik gebruik even jou post ;p)

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 12:11
Jeweetwelwie
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 12:21 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Fijn dat jullie het wel een verbetering vinden.

@ krieke668
Ik zal jouw kritiek over het forum aan de crew voorleggen.
Over de traagheid, zelf heb ik daar geen last van. Ik zal even kijken of we dit op kunnen lossen.

@ catfreako
Met de crew zijn we op dit moment nieuwe dingen aan het bedenken voor de Rank.
Als je een idee hebt, dan kan je deze altijd laten weten aan Jeweetwelwie of Raymondhoek.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtFijn dat jullie het wel een verbetering vinden.

@ krieke668
Ik zal jouw kritiek over het forum aan de crew voorleggen.
Over de traagheid, zelf heb ik daar geen last van. Ik zal even kijken of we dit op kunnen lossen.

@ catfreako
Met de crew zijn we op dit moment nieuwe dingen aan het bedenken voor de Rank.
Als je een idee hebt, dan kan je deze altijd laten weten aan Jeweetwelwie of Raymondhoek.

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 12:21
ZooM
Datum: Dinsdag, 02 Apr 2013, 12:57 | Bericht # 10   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

Ik kan me vinden met de al gegeven kritieken, maar nog 1 ding: WAAR IS DE CHAT?!?!?!?!
Verder gave lay-out, erg leuke verbetering, maakt het al minder 'kinderlijk'.
BerichtIk kan me vinden met de al gegeven kritieken, maar nog 1 ding: WAAR IS DE CHAT?!?!?!?!
Verder gave lay-out, erg leuke verbetering, maakt het al minder 'kinderlijk'.

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 02 Apr 2013 om 12:57
Search:

Hosted by uCoz