@ krieke668, De knop zit inmiddels rechts geplaatst. Hierdoor kan het wezen dat de website er nu behoorlijk vreemd uitziet in je browser (met een witte balk boven in beeld en een verdwaalde tab). Om dit snel en simpel op te lossen: houd F5 ingedrukt voor 3 sec.
Daarna word de website volledig opnieuw geladen, waarna deze normaal in de nieuwe staat tevoorschijn moet komen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik vindt het er super uit zien! veel minder kinderlijk ben al best wel lang ofline geweest maar ga nu veel meer online komen door de super coole nieuwe site!
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
@ Jeweetwelwie, wat misschien nog een tip is ergens een lijst wie er online is want nu moet je helemaal naar beneden schollen om te kijken wie er online is een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Ik kan de oude chatbalk niet weg halen.... ---------------------------> Ik hoop zelf dat het wel verholpen word verder ziet de nieuwe chatknop er heel mooi uit groetjes van mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vind het er heel mooi uitzien! Het enige waar ik nog iets op aan te merken heb is dat de chatbalk soms in de weg kan zitten als je een bericht typt/een heel breed bericht leest. En wegklikken en dan weer expanden is zoveel werk xD Verder ziet het er geweldig mooi uit! Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Had even nog een paar vraagjes over de upload zone:
- Worden die kaders ook nog aangepast naar de nieuwe layout? (de kader van korte uitleg en bugs) - Hoort de kader van bugs niet kleiner te zijn dan die van de uitleg? (het oog vrij grappig zo) - Wat moet je invullen bij "Installatie"?
@ krieke668, Op dit moment zijn we druk bezig met de 'hoofdzaken' op het ZTSF. Daarna zullen we naar de layout van de upload place kijken, maar waarschijnlijk blijft deze hetzelfde. Bij de installatie moet je invullen of het Handmatig is (dat je het zelf in de map moet plaatsen) of dat het via een Self-Installer gebeurt. Dit heb ik inmiddels voor jou ingevuld.
@ NielsGuchelaar, Het ZTSF.nl is een domein. Dit domein is de eerste periode gratis geweest, maar nu helaas niet meer. Daarom is er besloten om het voor nu even te laten vallen.