In dat geval houden we UD er gewoon uit :P Want ik wil wel dat we allemaal kunnen blijven mee doen
Dus de volgende uitbreidingen en downloads worden gebruikt: Uitbreidingen: ZT2, BD, AA, MM
Downloads: - Grote voliére van sopie - Bakstenen muren pack van sophie - Scenery pack van sophie - Rotsmuren part 1 en 2 van mij (raymond) - Ruimte hack (Zodat de dieren niet gaan zeuren bij te weinig ruimte) - Planten pack van WWDU
Ik heb besloten beide packs van artifex er TOCH maar uit te laten, omdat ze TE groot zijn...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja maar zoals jullie al hebben kunnen lezen, stuurt Raymond iedereen de benodigde dingen, dus ook de ruimtehack en de andere spullen. Maar dat komt allemaal goed. Ik heb nog wel een vraagje, begin jij met de zoo, Raymond. Groetjes van Laraatje Ik heb UD wel gesintalleerd, geeft dat geen problemen op= En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ik ben het met deze download lijst eens, ik heb bijna al deze downloads al. alleen de ruimte hack niet dus als iemand die naar mij toe zou kunnen sturen zou dat heel fijn zijn. en sorry dat ik zolaat post, ik las een beetje over dit topic heen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
overigens ik zou ook blue planet pack bij de lijst zetten,het is een heel goed pack dus... dit is maar advies hoor! Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Ik heb inmiddels het eerste gedeelte af, ik zal zometeen in een nieuw aangemaakte showroom de eerste update laten zien...
Dit is de lijst hoe hij volgt: Raymond Yur Laraatje2008 Thomvonder Kingthijs (misschien Tigerkeeper)
Door problemen met mijn mail heeft Yur de 2 mails nog niet nog niet... Zodra mijn mail weer normaal werkt zal ik yur de zoo sturen. Pas wanneer Yur de zoo ontvangt gaan de 10 dagen in.
Zodra je de dierentuin af hebt, stuur je hem terug naar mij. Ik zal hem vervolgens door sturen naar de volgende persoon...
Je hebt 10 dagen MAXIMAAL de tijd, om hem terug te sturen. Als ik de 11e dag niet de mail terug heb, moet je een beurt overslaan en is de volgende...
In de mails (2 stuks) zit ook een bestand waarin staat hoe je de dierentuin in je spel kan zetten... Hopelijk word het prachtig...