ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Zeker wordt het prachtig!
Ik heb gezien dat je de rondes toch wel 'Build him, give him heb genoemd, mag ik zeggen hoe ik aan de naam kom! Ik had eerst 'Alle voor een!' maar Raymond vond dat het wat krachtiger kon, dus ik begonnen te denken! Ik had eerst in het Nederlands 'bouw hem, geef hem door'maar als ik dat intype bij de vertaler geeft ie iets geks, dus daarom heb ik alleen geef hem! maar toen ik bouw hem, geef hem intypte kreeg ik 'Constrution him, give him! Maar zeg nou zelf Constrution'is ook wel erg lang! Dus ik heb hem verkort met 'Build'! Daardoor had ik 'Build him, give him!' Fijn dat het mijn naam is geworden!
Quote (raymondhoek)
Dit is de lijst hoe hij volgt: Raymond Yur Laraatje2008 Thomvonder Kingthijs (misschien Tigerkeeper)
Ik wil zeggen dat ik zker mee doe! om het nog even extra te bevestigen heb ik je een PB gestuurd!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Het is al prachtig door jou gedeelte Raymond, en dit is een goede constructie en zo dwaalt de dierentuin niet rond van hot naar daar. Goed gedaan en de volgorde vind ik ook perfect. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Zorg er gewoon voor de het aantal mensen na jou ook nog plaats hebben. We zijn met 6 personen, dus iedereen mag MAXIMAAL een 6e deel van de totale oppervlakte gebruiken.
En hoeveel hokken dat zijn ligt aan jezelf. De ene bouwt groter dan de andere. Maar als er aan het einde nog ruimte over is, komt er een 2e ronde.
@ Yur, als het goed is heb jij mijn beide mails nu ontvangen
Als er dingen verranderd willen worden, dan zal dat aan de speler moeten worden gevraagd die dat deel gebouwd heeft. Dus als je bijvoorbeeld mijn ijsgrot net iets anders wil maken, zul je aan mij moeten vragen of ik dat wel wil, zo ja dan mag het, en zo nee, dan pech gehad
Inmiddels is de zoo van Lara helemaal gescanned, nog 1 testje en dan krijgt de volgende speler hem. Ik hoop vanavond de zoo te hebben doorgestuurd (met downloads erbij)
Excusses voor de vertraging, op één of andere manier deed de combinatie tussen gmail en hotmail het niet goed. Inmiddels is het opgelost, en kan Thomvonder beginnen. Dus nu gaan zijn echte 10 dagen in