Ieder lid van zt.nl kent vast wel de ronde's van zt.nl waarbij er 1 zoo word gemaakt door meerdere leden.
Mijn vraag is: Is er intresse om dit ook op het ZTSF te doen??
Als er 4 of meer mensen intresse in hebben ga ik kijken of dit haalbaar is... Dus laat hier aub een bericht achter als je dit wel of niet een goed/leuk diee vind
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik vind het wel een goed idee, en dan een aparte zoo voor de internationale leden. Ja, ik doe nu ook mee bij Zt.nl en ben daar coordinator bij ZT1. Dus, ik vind het een goed idee. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
daarom doe ik er nooit aan mij. ik weet ook dat 't vaak geen succes is en dat er ergens een opstopping voorkomt. ook vind ik 't idee weer een beetje na-geaapt van zt.nl.
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
nee, i don't like the idea. daarom doe ik er nooit aan mij. ik weet ook dat 't vaak geen succes is en dat er ergens een opstopping voorkomt. ook vind ik 't idee weer een beetje na-geaapt van zt.nl.
We gaan het wel behoorlijk anders aanpakken dan ZT.NL.
Als het door zou gaan, zouden we in ieder geval een manier maken, waardoor opstoppingen verleden tijd zijn Ook de manier van indelen, en doorsturen zou anders worden...
Dus het is niet geheel het zelfde idee. Maar dit idee zat al een tijdje in me hoofd, vandaar deze vraag...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Geweldig! Ik had gister dit idee al in mijn hoofd, en wou het posten, maar het bleek al etens tijd te zijn! Je bent me net voor, maar het is inderdaad een goed idee! Op zt.nl doe ik niet mee omdat er geloof ik geen mogelijkheid is om e e-mail adres prive te houden, binnen de groep! En als Eyz (of hoe het hier ook gaat heten)hier ook komt, mag mijn e-mail binnen de groep blijven, dat alleen de groep weet, wat mijn e-mail adres is? Dat zou zo wel fijn zijn! Maar ik zie het wel zitten, zo'n deel zoo!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik vind Eyz ook niet zo'n goede naam, maar "deelzzo"vind ik niks! Misschien is "Samen voor één!"ook een goede naam! Want je zorgt samen voor één zoo! Maar ja, ik heb er niks over te zeggen!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Ik wil graag dat alle leden er tevreden mee zijn. En op dit moment ben je niet tevreden met de naam. Dus ik zou zeggen: Doe een paar voorstellen (kwa naam), en laten we maar eens kijken wat de rest van de leden ervan vinden
Tot nu toe heb ik: - Raymondhoek - Laraatje2008 - Thomvonder - Tigerkeeper.
Zijn er meer mensen die er intresse in hebben om mee te doen hieraan??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind deelzoo wel een goede naam maar misschien inderdaad net zoals bij de muskieters, een voor allen allen voor 1 zoo. Misschien ook leuk om er iets in te stoppen van een echte zoo namaken maar dan in de smaak van de maker. Wil je het trouwens alleen voor ZT2 doen of ook voor ZT1? Ik denk niet dat veel mensen hier nog ZT1 spelen maar ik speel het af en toe nog wel eens. Dus, misschien ook een kleine ronde voor ZT1? Komen de zoo's dan ook op deze pagina terecht en hoe zit het met gebruik van downloads en het meedoen van internationale leden? Mogen die ook meedoen of laat je die buiten boord? Ik stel nu zomaar wat vragen omdat ik er nu over na begin te denken. Ik hoor het wel en het idee is super. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!