Minecraft
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 18 Apr 2013, 19:02 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ rymafra , haha lol. ik een keer met daimond armor een daimond zwaard en een boog op zijn hoog geanchentd! en wat komt daar aanlopen terwijl ik een huisje bouw? nou? een CREEPER. BOEM, huisje en spullen weg xD
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ rymafra , haha lol. ik een keer met daimond armor een daimond zwaard en een boog op zijn hoog geanchentd! en wat komt daar aanlopen terwijl ik een huisje bouw? nou? een CREEPER. BOEM, huisje en spullen weg xDBericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 18 Apr 2013 om 19:02
rymafra
Datum: Vrijdag, 19 Apr 2013, 16:48 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Haha@ Kit_Fisto , hoe vecht je tegen creepers? ze ontploffen steeds Ze moeten een Minecraft Showtopic maken?! Hoe maak je dan screenchots?
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht Haha@ Kit_Fisto , hoe vecht je tegen creepers? ze ontploffen steeds Ze moeten een Minecraft Showtopic maken?! Hoe maak je dan screenchots? Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 19 Apr 2013 om 16:48
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 19 Apr 2013, 18:55 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ rymafra , je maakt screenshots met F2 maar hoe je die hier neer zet. I DOWNT NOW xD
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ rymafra , je maakt screenshots met F2 maar hoe je die hier neer zet. I DOWNT NOW xDBericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 19 Apr 2013 om 18:55
catfreako
Datum: Vrijdag, 19 Apr 2013, 19:13 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
@ rymafra , Screenshot maak je met F2, zoals @ Kit_Fisto , al zei. Dan worden ze opgeslagen in een mapje. Dat staat ergens in je .minecraft
Bericht @ rymafra , Screenshot maak je met F2, zoals @ Kit_Fisto , al zei. Dan worden ze opgeslagen in een mapje. Dat staat ergens in je .minecraft Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 19 Apr 2013 om 19:13
Michelaar
Datum: Vrijdag, 19 Apr 2013, 20:48 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
@ rymafra , @ Kit_Fisto , van mij mag je hier best je Minecraft werken showen^_^
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht @ rymafra , @ Kit_Fisto , van mij mag je hier best je Minecraft werken showen^_^Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 19 Apr 2013 om 20:48
egbert
Datum: Zaterdag, 20 Apr 2013, 14:04 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger
Je kan wel online als je het niet gekocht hebt, Maar dan moet er op de server een instelling worden aangepast, Egbert
Bericht Je kan wel online als je het niet gekocht hebt, Maar dan moet er op de server een instelling worden aangepast, Egbert Bericht getypt door - egbert Toegevoegd op 20 Apr 2013 om 14:04
IK
Datum: Zaterdag, 20 Apr 2013, 19:13 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Snapshot 13w16a is uitgekomen (te vinden op Mojang.com) Er zijn nu paarden, tapijten en meer! Het is nog niet af, maar een sneak peek geeft Mojang gelukkig, zoals altijd, wel.
Bericht Snapshot 13w16a is uitgekomen (te vinden op Mojang.com) Er zijn nu paarden, tapijten en meer! Het is nog niet af, maar een sneak peek geeft Mojang gelukkig, zoals altijd, wel. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 20 Apr 2013 om 19:13
Michelaar
Datum: Zaterdag, 27 Apr 2013, 20:07 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
Misschien ken je hem al, maar ik zit in de server manticore van dusdavid.hier is een filmpje van de server:
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht Misschien ken je hem al, maar ik zit in de server manticore van dusdavid.hier is een filmpje van de server: Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 27 Apr 2013 om 20:07
rymafra
Datum: Zondag, 05 Mei 2013, 09:02 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mensen... ff een vraagje. Hoe duur is het officiele spel... en krijg je dan een CD-rom?
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht Mensen... ff een vraagje. Hoe duur is het officiele spel... en krijg je dan een CD-rom? Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 05 Mei 2013 om 09:02
IK
Datum: Zondag, 05 Mei 2013, 10:22 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Geen CD-Rom en het kost 19,95.
Bericht Geen CD-Rom en het kost 19,95. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 05 Mei 2013 om 10:22