Minecraft
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 06 Mei 2013, 09:24 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ rymafra , je kan het kopen op de site.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ rymafra , je kan het kopen op de site.Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 06 Mei 2013 om 09:24
rymafra
Datum: Vrijdag, 10 Mei 2013, 08:05 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
kan ik online op een gedownloade versie?Added (10 Mei 2013, 08:05) --------------------------------------------- Hoeveel geheugen neemt het in beslag? Want anders koop ik het en kan het niet.
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht kan ik online op een gedownloade versie?Added (10 Mei 2013, 08:05) --------------------------------------------- Hoeveel geheugen neemt het in beslag? Want anders koop ik het en kan het niet.
Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 10 Mei 2013 om 08:05
IK
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 15:45 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Het neemt ong. 1 GB in beslag. Je moet het kopen om op een server te komen.
Bericht Het neemt ong. 1 GB in beslag. Je moet het kopen om op een server te komen. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 15:45
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 11 Mei 2013, 22:19 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ IK , nee hoor. want toen ik geen gekocht had kon ik gewoon op servers... xD
Bericht @ IK , nee hoor. want toen ik geen gekocht had kon ik gewoon op servers... xDBericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 11 Mei 2013 om 22:19
rymafra
Datum: Zondag, 12 Mei 2013, 08:54 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Enehhh. Spelen jullie veel of hebben jullie spijt van?
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht Enehhh. Spelen jullie veel of hebben jullie spijt van? Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 12 Mei 2013 om 08:54
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 12 Mei 2013, 11:24 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ rymafra , hoe bedoel je spijt? en ik speel het HEEL veel. xD. het is echt super leuk omdat je echt alles kan bouwen wat je maar wilt.
Bericht @ rymafra , hoe bedoel je spijt? en ik speel het HEEL veel. xD. het is echt super leuk omdat je echt alles kan bouwen wat je maar wilt.Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 12 Mei 2013 om 11:24
rymafra
Datum: Zondag, 12 Mei 2013, 14:08 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Oke. Ik ga het binnenkort echt kopen... Wel zonde van mijn oude werelden... Ach· Wie wil met mij samen trouwens in een survival ofzo... lijkt me wel leuk. Of teamen in Hungergames?
Bericht Oke. Ik ga het binnenkort echt kopen... Wel zonde van mijn oude werelden... Ach· Wie wil met mij samen trouwens in een survival ofzo... lijkt me wel leuk. Of teamen in Hungergames? Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 12 Mei 2013 om 14:08
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 12 Mei 2013, 17:31 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ rymafra , je houdt je werelden gewoon nog hoor xD. ( volgens mij dan.. ik weet het 99,9% zeker )
Bericht @ rymafra , je houdt je werelden gewoon nog hoor xD. ( volgens mij dan.. ik weet het 99,9% zeker )Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 12 Mei 2013 om 17:31
Jens26
Datum: Zondag, 12 Mei 2013, 18:55 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 3
Kassa Medewerker
Als ik de orginele versie wil doen krijg ik steeds een fout melding van de java virtual machine wat valt hieraan te doen?
.
Bericht Als ik de orginele versie wil doen krijg ik steeds een fout melding van de java virtual machine wat valt hieraan te doen? Bericht getypt door - Jens26 Toegevoegd op 12 Mei 2013 om 18:55
rymafra
Datum: Donderdag, 16 Mei 2013, 15:59 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoe download ik een map?
Bericht Hoe download ik een map? Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 16 Mei 2013 om 15:59