Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Minecraft
Michelaar
Datum: Zondag, 07 Apr 2013, 20:37 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Minecraft is een spel wat je moet downloaden. ik speel het, en het is geweldig!
hier kan je jou mening erover kwijt.

Eigenaar van McCain Zoo!
BerichtMinecraft is een spel wat je moet downloaden. ik speel het, en het is geweldig!
hier kan je jou mening erover kwijt.

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 07 Apr 2013 om 20:37
Cheeta7
Datum: Dinsdag, 09 Apr 2013, 20:55 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ Michelaar, Ik had het een tijdje gespeeld maar nu veel minder. Een vriend en ik hadden samen een server gemaakt. Ik heb ook eens een hele stad gemaakt ;)

Bericht@ Michelaar, Ik had het een tijdje gespeeld maar nu veel minder. Een vriend en ik hadden samen een server gemaakt. Ik heb ook eens een hele stad gemaakt ;)

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 09 Apr 2013 om 20:55
Michelaar
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 13:12 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

ik wil met mijn vriend ook een server maken. we voeren daarin oorlog tussen verschillende eillanden. ik ben koning:D van mijn eiland

Eigenaar van McCain Zoo!
Berichtik wil met mijn vriend ook een server maken. we voeren daarin oorlog tussen verschillende eillanden. ik ben koning:D van mijn eiland

Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 13:12
Zoojong
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 18:14 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik heb het gespeeld, en het is verslavend!
Ik ga met mijn vriend een dorp bouwen.
En ik heb een heel dorp gemaakt met een kerk, huizen, en een pakhuis vol met cace.
(Van zandsteen!)

Made by Real-Thomas.
BerichtIk heb het gespeeld, en het is verslavend!
Ik ga met mijn vriend een dorp bouwen.
En ik heb een heel dorp gemaakt met een kerk, huizen, en een pakhuis vol met cace.
(Van zandsteen!)

Bericht getypt door - Zoojong
Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 18:14
Michelaar
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 19:02 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Nog meer info over mijn eiland: je met er per week 5 Iron(ijzer) betalen en als je een maand niet kan betalen ga je de kerker in. kan je na 2 maanden niet kan betalen ga je naar het vluchtelingen eiland. daar woont een wijze leider van het verzet, Joluzut.
@ Zoojong, als je wilt, mag jij op onze server op mijn eiland, ik heb meer inwoners nodig.

Eigenaar van McCain Zoo!
BerichtNog meer info over mijn eiland: je met er per week 5 Iron(ijzer) betalen en als je een maand niet kan betalen ga je de kerker in. kan je na 2 maanden niet kan betalen ga je naar het vluchtelingen eiland. daar woont een wijze leider van het verzet, Joluzut.
@ Zoojong, als je wilt, mag jij op onze server op mijn eiland, ik heb meer inwoners nodig.

Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 19:02
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 10 Apr 2013, 20:27 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

@ Michelaar, mhhh klinkt dat niet als kingdom xD van dusdavid. maar ja ik speel het ook SUPER veel. zelfs op dit moment. ik werk momenteel aan een adventure map waarin je van stad naar stad reist. heb nu al twee super grote steden af :D

gr. Marijn^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ Michelaar, mhhh klinkt dat niet als kingdom xD van dusdavid. maar ja ik speel het ook SUPER veel. zelfs op dit moment. ik werk momenteel aan een adventure map waarin je van stad naar stad reist. heb nu al twee super grote steden af :D

gr. Marijn^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 10 Apr 2013 om 20:27
Michelaar
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 16:02 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Nee, hoor dit is heel anders. als je in het topic Michels verhalen kijkt. zie je het verhaal van de server

Eigenaar van McCain Zoo!
BerichtNee, hoor dit is heel anders. als je in het topic Michels verhalen kijkt. zie je het verhaal van de server

Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 16:02
jeffrey
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 16:40 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Curator

Ik speel het ook af en toe, heb alleen geen echt account. ik kan alleen op single player. Alleen soms komt er een vriend van me bij mij thuis met z'n laptop en dan gaan we via LAN op een wereld, hij kan er alleen niet zo goed tegen dat ik alles echt super groot maak, zo heb ik een gigantische wheat farm en iets van 500 schapen :p .

Always look on the bright side of life!

Bericht veranderd door: jeffrey - Donderdag, 11 Apr 2013, 16:40
BerichtIk speel het ook af en toe, heb alleen geen echt account. ik kan alleen op single player. Alleen soms komt er een vriend van me bij mij thuis met z'n laptop en dan gaan we via LAN op een wereld, hij kan er alleen niet zo goed tegen dat ik alles echt super groot maak, zo heb ik een gigantische wheat farm en iets van 500 schapen :p .

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 16:40
Zoojong
Datum: Vrijdag, 12 Apr 2013, 19:48 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

'K ben vandaag samen met mijn vriend begonnen aan een dorp, er staat maar één huis en daar woon ik!

Made by Real-Thomas.
Bericht'K ben vandaag samen met mijn vriend begonnen aan een dorp, er staat maar één huis en daar woon ik!

Bericht getypt door - Zoojong
Toegevoegd op 12 Apr 2013 om 19:48
rymafra
Datum: Donderdag, 18 Apr 2013, 18:19 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Erg leuk, ooit in 2012 mei begonnen en toen gestopt, en afgelopen Januari heb ik het weer! Wel gedownloade versie :p . Dus ik kan niet online... Maar het is erg leuk, alleen ik moet in mijn survival een Blaze vemoorden en dat lukt niet... Haha ook al een paar keer in de lava geflikkerd met iron armour en allemaal betoverd enzo :(

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
BerichtErg leuk, ooit in 2012 mei begonnen en toen gestopt, en afgelopen Januari heb ik het weer! Wel gedownloade versie :p . Dus ik kan niet online... Maar het is erg leuk, alleen ik moet in mijn survival een Blaze vemoorden en dat lukt niet... Haha ook al een paar keer in de lava geflikkerd met iron armour en allemaal betoverd enzo :(

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 18 Apr 2013 om 18:19
Search:

Hosted by uCoz